Gå til innhold

Filming på treningssenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på et lokalt treningssenter i ett år nå. I går prøvde jeg en ny time, altså Tabata. Instruktøren tok opp mobilen flere ganger og filmet oss. Er det greit? Føltes ekkelt.

Anonymkode: 3c6c8...b7d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, SardintrollReturns skrev:

Høres "shady" ut. Regner med at instruktøren er en mann? 

Nei faktusk ikke. Men hun er ikke norsk. Hun snakker engelsk og er nok fra Russland eller Polen tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du syns det er ekkelt så gir du tilbakemelding  til treningssenteret om det. Treningssenteret er avhengig av fornøyde kunder. 

Anonymkode: 8b7fe...f8c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei faktusk ikke. Men hun er ikke norsk. Hun snakker engelsk og er nok fra Russland eller Polen tror jeg...

Ah, ok. Ellers ville jeg ha mistenkt at vedkommende filmet til "privat bruk" senere, men da er det neppe tilfellet. Uansett merkelig å filme sånn uten videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig å legge ut video snutter som reklame på nettsiden, men kanskje lurt å spørre først. 

Anonymkode: abea0...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fullt lovlig å filme på offentlig sted. Men å legge det ut/eller vise frem uten tillatelse er ulovlig. Uansett, gi tilbakemelding at du ikke synes det er greit.

Anonymkode: b4253...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2019 den 12.10, AnonymBruker skrev:

Det er fullt lovlig å filme på offentlig sted. Men å legge det ut/eller vise frem uten tillatelse er ulovlig. Uansett, gi tilbakemelding at du ikke synes det er greit.

Anonymkode: b4253...ce2

Tviler på at dette går under offentlig sted. Du er tross alt en kunde som betaler for å gjennomføre trening hos en bedrift. Jeg vil tro dette faktisk er et stygt brudd på personvernreglementet. Ser for meg oppslagene i tabloidpressen allerede ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...