AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Noen som har erfaring med å teste svakt positivt en morgen og helt negativt neste morgen Og alikevell vært gravid? 10 dager siden beregna EL. Og billige eBay tester, om det kan ha noen påvirkning. Veldig glad for alle svar !🙏🏻 Anonymkode: 177d5...dbf
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 13 minutter siden, mammahjarte skrev: Har du hørt om kjemisk graviditet? Både hørt om og hatt det, lurer enkli bare på om det fins nooooen sjans for at det ikke er det denne gangen også, men at jeg faktisk kan være gravid, bare at det fortsatt kanskje er litt tidlig på kanskje litt dårlige tester ..? Hehe off, graver meg ihjel etter unnskyldninger og håp !🙈🤞🏻 Kjenner en del strålinger/mensen murringer nederst i magen og litt ut mot hofta pluss i korsryggen .. Anonymkode: 177d5...dbf
mammahjarte Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker said: Både hørt om og hatt det, lurer enkli bare på om det fins nooooen sjans for at det ikke er det denne gangen også, men at jeg faktisk kan være gravid, bare at det fortsatt kanskje er litt tidlig på kanskje litt dårlige tester ..? Hehe off, graver meg ihjel etter unnskyldninger og håp !🙈🤞🏻 Kjenner en del strålinger/mensen murringer nederst i magen og litt ut mot hofta pluss i korsryggen .. Anonymkode: 177d5...dbf Åh ja det er jo mulig! Eg testa med billige ebay strimler ganske legne og dei var alltid negative. Men så testa eg med First Response graviditetstest (importert). Og den var positiv, dagen etterpå også. Det var 11DPO. Når eg då testa med strimle vart det forsatt negative, sjølv om den andre testen vart positiv. Så sensitiviteten på testane ER faktisk veldig ulike. Ikkje at det er så mykje vits å testa kvar dag da, men eg syntest faktisk det var ein del av prosessen og var ok med "stresset" det fører med seg. *Det var 11DPO ikkje 9DPO. Endret 30. august 2019 av mammahjarte
Apekatten Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 Da jeg testa med billige tester fra eBay fikk jeg både positive og negative tester, men jeg var ikke gravid.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #6 Skrevet 30. august 2019 Det ser du om 9 mnd. Anonymkode: a3717...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #7 Skrevet 30. august 2019 Jeg fikk det. Først svakt positiv RFSU, så negativ A1 test dagen etter, så positiv digital test to dager etter det igjen. Var gtavid og barnet er nå fire år Anonymkode: 91fd3...4a4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #8 Skrevet 31. august 2019 Ulike tester har ulik sensitivitet. Selv innenfor samme pakke. Mener billigstrimlene lover en sensitivitet på minst 25. Men mange har sensitivitet ned mot 16. Så dette kan forekomme. En annen faktor så tidlig er konsentrasjon av urin. Selv morgenurin kan variere mye i konsentrasjon. Den vanligste forklaringen når dette skjer er likevel kjemisk graviditet. Husk at mer enn 50% av befrutede egg ender her. Av alle disse grunnene bør man vente til 14 dager DPO med å teste. Bare se hvor mange tråder som finnes om dette her inne, og tenk hvor mye frustrasjon det å vente 2-4 dager til hadde spart prøvere for. Anonymkode: cd202...124 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #9 Skrevet 31. august 2019 Kanskje det rett og slett bare er lurestrek? Skjønner ikke at folk gidder å utsette seg for å teste tidlig, også med billige dritt-tester. Snu og vende på testene, osv. Anonymkode: 996ca...b6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå