AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Er det rett og slett på tide at verdens kvinner går sammen for klimaet og nekter å ha sex før det blir tatt på alvor? Kunne dere vært med på et slikt tiltak? Dra sammen låra og steng butikken i et par år inntil dere ser at det skjer konkrete tiltak for å redde klimaet vårt? Mannfolk forstår ikke mye, men hvis de ikke får sex, skjønner de nok alvoret, og er nok villige til å skjerpe seg når de ikke får tilgang til godsakene. Er det realistisk å få en verdensomspennende kampanje? #nosexforclimate Anonymkode: 2cf38...519
StripeteSitron Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 Mannen min gjør masse for å redusere og er flinkere enn meg, kan jeg fortsatt ligge med han da? 😉 5
Oisann Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Fullstendig enig, og syntes det er et fantastisk initiativ for klimaet. Vi gutta har forsøpla nok, og det er på tide at vi får ta konsekvensene for det. Skal personlig være sølibat til utslippsmålene nås. 👏
mr. Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 Klima eller ikke men du vet at stengte butikker går konkurs !? 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 Tror det er en himla bra idé med feminin sexnekt i forhold til veldig mange ting menn burde skjerpe seg på.. Anonymkode: f6a4c...b7b 1
Hr. Aktiv Skrevet 30. august 2019 #6 Skrevet 30. august 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det rett og slett på tide at verdens kvinner går sammen for klimaet og nekter å ha sex før det blir tatt på alvor? Kunne dere vært med på et slikt tiltak? Dra sammen låra og steng butikken i et par år inntil dere ser at det skjer konkrete tiltak for å redde klimaet vårt? Mannfolk forstår ikke mye, men hvis de ikke får sex, skjønner de nok alvoret, og er nok villige til å skjerpe seg når de ikke får tilgang til godsakene. Er det realistisk å få en verdensomspennende kampanje? #nosexforclimate Anonymkode: 2cf38...519 Dette er noe nesten alle damer i faste forhold allerede gjør så tror nok du må være mere oppfinnsom enn dette. 8
Rotehodet Skrevet 30. august 2019 #7 Skrevet 30. august 2019 5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Dette er noe nesten alle damer i faste forhold allerede gjør så tror nok du må være mere oppfinnsom enn dette. Auch🤣 1
Tiuren Skrevet 30. august 2019 #8 Skrevet 30. august 2019 24 minutter siden, AnonymBruker said: Er det rett og slett på tide at verdens kvinner går sammen for klimaet og nekter å ha sex før det blir tatt på alvor? Kunne dere vært med på et slikt tiltak? Dra sammen låra og steng butikken i et par år inntil dere ser at det skjer konkrete tiltak for å redde klimaet vårt? Mannfolk forstår ikke mye, men hvis de ikke får sex, skjønner de nok alvoret, og er nok villige til å skjerpe seg når de ikke får tilgang til godsakene. Er det realistisk å få en verdensomspennende kampanje? #nosexforclimate Anonymkode: 2cf38...519 Veldig god ide, men tror du kan klare bedre en som så. Hva med å slutte å spise, en sultestreik for miljøet? Nei vent litt... Hva med å slutte å drikke for miljøet? Eller at du bare kutter ALT unødvendig forbruk i et par måneder? 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #9 Skrevet 30. august 2019 Ingen sexnekt for klimaet fra min side.😊 Anonymkode: 951d4...f87 4
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #10 Skrevet 30. august 2019 Det vil jo i det minste stoppe befolkningsveksten en periode 😉 Anonymkode: 2feb8...960 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #11 Skrevet 30. august 2019 Nei. Skjer ikke at jeg skal undertrykke seksualiteten min og sexbehovet mitt på grunn av noe rike menn med store fabrikker som sikler etter penger og driter i miljøet har skyld i. De får ta ansvar for det selv Anonymkode: a76dc...412 2
Skogshuldra Skrevet 30. august 2019 #12 Skrevet 30. august 2019 Og tenk om vi gjør det da - kniper igjen og håper at klimamålene nås og verdens undergang ikke kommer. Og så gjør den det likevel, fordi det var for seint i utgangspunktet. Hva har jeg igjen for det? Gått glipp av masse puling og deilig sex - and then we all died ... Ikke faen om jeg er med. 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #13 Skrevet 31. august 2019 Kjør på! Det er en fin måte å sile ut selvsentrerte søppel kvinnfolk på. Anonymkode: e9d4b...590 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #14 Skrevet 31. august 2019 Nei, det blir sikkert bare enda flere voldtekter enn det allerede er. Anonymkode: 09f73...dff
marry84 Skrevet 31. august 2019 #15 Skrevet 31. august 2019 5 timer siden, Oisann skrev: Fullstendig enig, og syntes det er et fantastisk initiativ for klimaet. Vi gutta har forsøpla nok, og det er på tide at vi får ta konsekvensene for det. Skal personlig være sølibat til utslippsmålene nås. 👏 whiteknight soiboi detected 1
marry84 Skrevet 31. august 2019 #16 Skrevet 31. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjør på! Det er en fin måte å sile ut selvsentrerte søppel kvinnfolk på. Anonymkode: e9d4b...590 eller hjernedøde kvinnefolk 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #17 Skrevet 31. august 2019 Ja, all in. Sex er drit kjedelig uansett. Tar heller en troika. Anonymkode: b160b...4e1 1
Gjest commeilfaut Skrevet 31. august 2019 #18 Skrevet 31. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det rett og slett på tide at verdens kvinner går sammen for klimaet og nekter å ha sex før det blir tatt på alvor? Jeg tror det er bedre å faktisk gjøre noe for klimaet og miljøet isteden for å straffe deg selv, men jeg respekterer selvfølgelig din rett til å gjøre hva du vil
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #19 Skrevet 31. august 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjør på! Det er en fin måte å sile ut selvsentrerte søppel kvinnfolk på. Anonymkode: e9d4b...590 Hva prøver du å si her? At kvinner som ikke vil ligge med det er selvsentrerte søppelkvinnfolk? Found the incel Anonymkode: a76dc...412
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #20 Skrevet 31. august 2019 *ikke vil ligge med deg Anonymkode: a76dc...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå