Gå til innhold

Foretrekker du høye eller lave jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er mest sexy, og hvorfor? Er det forskjell på høyden du ønsker på en ons/ff og på en kjæreste? Hvor høy er du selv? 

Anonymkode: 294a0...01c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 180-185, og foretrekker lave damer. Gjerne mellom 155-165 sånn issh. Kanskje opptil 170 hvis hun virker ekstra innbydende. I samme høyde eller høyere enn meg føles bare helt feil ut for min del. 

Anonymkode: 43aac...d55

• Liker 1
Skrevet

Den gyldne reglen er at guttene liker lave jenter, altså lavere enn seg selv. Om du er under 170 er greit, helst rundt 160.

Anonymkode: 54d0b...06c

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er mest sexy, og hvorfor? Er det forskjell på høyden du ønsker på en ons/ff og på en kjæreste? Hvor høy er du selv? 

For ons og alkohol spiller det ingen rolle. Hun kan gjerne være 2 meter, selvom man er 1.75.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den gyldne reglen er at guttene liker lave jenter, altså lavere enn seg selv. Om du er under 170 er greit, helst rundt 160.

Jeg er mann og foretrekker fra 1.70. Lange ben ser bedre ut, vil ikke ha en kjæreste som ser liten ut.

Anonymkode: b4acb...f97

• Liker 8
Skrevet

Jeg er 1.80 høy, og liker enten at damene er veldig små, eller litt høye. På kantene av bell-kurven :) 

Skrevet

Rundt 160-168

Anonymkode: 6343b...90d

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

185

Så lenge hun er fra  155-185 , så spiller det ingen rolle. 

• Liker 3
Skrevet

Minimum 170... Korte bein er usexy

Anonymkode: 85cc8...c3f

• Liker 13
Skrevet

Hun fra 4.etasje hadde fin høyde. 

Anonymkode: 14041...adb

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker "høye" jenter, altså over gjennomsnittet, men en del lavere enn meg.

Anonymkode: dad92...1c9

• Liker 2
Gjest Forumhei
Skrevet

Høye, ca 180 , er 190 selv💪💪 

Kunne aldri vært med en kvinne som var høyere en meg selv, også ser der bare helt feil ut også😅

Skrevet

Høyde er ikke relevant. Og jeg har en viss type jeg går etter utseendemessig - langt hår, slank. Men høyde betyr ingenting. Så lenge hun er lavere enn meg, og jeg har aldri møtt en jente som er høyere enn meg (188)

Anonymkode: 912b3...a42

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker lave damer, men om kjemien er bra er det jo ikke superviktig. De fleste menn foretrekker små damer, men denne preferansen er ikke så ekstrem som preferansen for høye menn er hos kvinner. 

Anonymkode: 83119...95a

• Liker 1
Skrevet

Høye kvinner ser mer elegante ut 

ED97A4DB-6898-4544-97DE-3DA06899DB4D.jpeg

F64B74A5-E03F-4851-B4FD-A4075DBC7B18.jpeg

Anonymkode: b4acb...f97

• Liker 4
Skrevet

Yep 😍😍😍

digger høye kvinner 

Anonymkode: 9804d...f3b

• Liker 3
Skrevet

Foretrekker små nette lave kvinner. :wow:

Anonymkode: e81c2...0f9

• Liker 6
Skrevet

Er 180 cm, har vært sammen med menn på 170-204, uansett elsker menn damer som har lange og sexy ben..min erfaring..

Anonymkode: 5834b...cf4

• Liker 3
Skrevet

Liker dem høye og slanke. Ei som tar vare på seg selv utseendemessig, smart nok til å være godt utdannet og snill nok til å få lov til å omgås mine barn. Høres ut som hun en lever med. 

Mann, høyde 178, godt trent, godt utdannet, familiemann.

Anonymkode: 9053e...0f8

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Det er ikke først og fremst høyden det kommer an på, damer som veier 70-80 kilo blir rett og slett for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...