AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Har vært sammen med en mann som misbruker kvinner psykisk og fysisk, og er fysisk voldelig når han drikker, psykisk voldelig ellers! Gjorde det slutt etter 6 mnd selv, men tok halvannet år før jeg virkelig ble kvitt han, er særdeles heldig som er i live i dag.. Nå har han hentet seg ei ny dame fra Thailand som han kommer til å misbruke på alle måter, han har vært der mange ganger for å kjøpe sex, burde jeg hjelpe henne på noen måte?! Eller la han i fortsette som før, og at han i verste fall tar livet av henne?! Var bare flaks som gjorde at han ikke drepte meg.. Anonymkode: dc21d...a79
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 Ja! Her må du passe på 😱😭 Anonymkode: d1b75...86a 8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja! Her må du passe på 😱😭 Anonymkode: d1b75...86a Ironi?! Eller fortjener hun bare å bli tatt livet av kanskje?; Anonymkode: dc21d...a79 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 Disse Thai-damene er ikke dumme, og de snakker masse med hverandre og hvordan mennene deres er. Om Thai damen ikke har funnet seg en skikkelig mann, forlater hun mannen fort, garantert. Ikke vær redd, hun akkurat hva hun vil. Anonymkode: 1a84d...e00 8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 Ja da satser jeg på, utfra din mening, at hun ikke blir neste offer i draps statistikken.. Anonymkode: dc21d...a79
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #6 Skrevet 30. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ironi?! Eller fortjener hun bare å bli tatt livet av kanskje?; Anonymkode: dc21d...a79 Ironi? Wtf? Du spør om du burde hjelpe.. Og det svarte jeg på! Ikke nødvendig å ta ting på verste måte! Anonymkode: d1b75...86a 17
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #7 Skrevet 30. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ironi? Wtf? Du spør om du burde hjelpe.. Og det svarte jeg på! Ikke nødvendig å ta ting på verste måte! Anonymkode: d1b75...86a Sorry, har bare opplevd at ingen bryr seg om hvordan var kvinner utsettes for! Anonymkode: dc21d...a79 2
visp Skrevet 30. august 2019 #8 Skrevet 30. august 2019 Sørg for at hun får noen nummer hun kan ringe om hun er helt uerfaren med Norge. 21
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #9 Skrevet 30. august 2019 4 minutter siden, visp skrev: Sørg for at hun får noen nummer hun kan ringe om hun er helt uerfaren med Norge. Men hun kan garantert verken norsk eller engelsk og har nok ikke penger til flybillett hjem. Anonymkode: ac8c1...033 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #10 Skrevet 30. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry, har bare opplevd at ingen bryr seg om hvordan var kvinner utsettes for! Anonymkode: dc21d...a79 Ok, ser den 😊 Men ja, pass på! Kjenner du andre thai-damer der, som har bodd her en stund? (Her jeg bor, kommune m/9.000 innb. har thai-damene treff og et godt miljø) Kanskje lurt å alliere seg med de. Vil være naturlig at de ønsker henne velkommen til Norge. Og de kan jo snakke om det de vil sammen, da ingen andre snakker thai... Sørg for at hun har et sted å stikke av til! Om det skulle trenges... Anonymkode: d1b75...86a 6
visp Skrevet 30. august 2019 #11 Skrevet 30. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hun kan garantert verken norsk eller engelsk og har nok ikke penger til flybillett hjem. Anonymkode: ac8c1...033 Gi henne nummeret til den Thailandske ambassaden om du har mulighet til det. Det er ikke så mye å få gjort før det har gått for langt, men om hun vet litt hva som kan vente... 3
SoWhat? Skrevet 30. august 2019 #12 Skrevet 30. august 2019 Dessverre fins de mennene. Derfor er det utrolig viktig å anmelde vold! Jeg er for at menn som er dømt for vold mot kvinner, ikke skal få lov til å finne seg fks thailandske da de er sårbare om de ikke har kontakt med andre thailandske. De kan ikke språk og dermed veldig utsatt om de blir isolerte. Men mange har og får kontakt med andre derfra. De vet godt hvordan de vil bli behandlet og de støtter hverandre mye om det er noe. Hvis du har muligheten så gi henne nr ditt? Til politi og drosje. 11
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #13 Skrevet 30. august 2019 Mhmm, litt vanskelig men kanskje rådfør deg med politiet og fortelle din historie. Så de i hvertfall har navnet hans notert om de får telefoner fra den adressen. Om du kjenner noen i thai miljø kan du kanskje høre med dem, men litt vanskelig å vite hvem du skal stole på. Anonymkode: 1f429...e33 14
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #14 Skrevet 30. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mhmm, litt vanskelig men kanskje rådfør deg med politiet og fortelle din historie. Så de i hvertfall har navnet hans notert om de får telefoner fra den adressen. Om du kjenner noen i thai miljø kan du kanskje høre med dem, men litt vanskelig å vite hvem du skal stole på. Anonymkode: 1f429...e33 Enig. Ville gått til politiet. De vil nok ikke gjøre noe, men blir det husbråk der så vet de at de må prioritere denne saken. Jeg var utsatt for en voldelig mann (vi var aldri sammen. Han bare stalket) og politiet ville ha navnet på han slik at de kunne sette en varseltrekant på han. Anonymkode: 25d6e...4cf 15
Thyra Skrevet 30. august 2019 #15 Skrevet 30. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Disse Thai-damene er ikke dumme, og de snakker masse med hverandre og hvordan mennene deres er. Om Thai damen ikke har funnet seg en skikkelig mann, forlater hun mannen fort, garantert. Ikke vær redd, hun akkurat hva hun vil. Anonymkode: 1a84d...e00 Det er ikke alltid så enkelt. Alene i et fremmed land uten nettverk. Kan ikke språket og kjenner ikke det norske systemet. Mange av dem kommer fra fattige kår og drømmer om et bedre liv i Norge. Forlater de mannen "for tidlig", må de reise hjem. 9
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #16 Skrevet 30. august 2019 1 minutt siden, Thyra said: Det er ikke alltid så enkelt. Alene i et fremmed land uten nettverk. Kan ikke språket og kjenner ikke det norske systemet. Mange av dem kommer fra fattige kår og drømmer om et bedre liv i Norge. Forlater de mannen "for tidlig", må de reise hjem. Ja.. mishandling.no Anonymkode: dc21d...a79
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #17 Skrevet 30. august 2019 Seff må du hjelpe. Politiet next. Anonymkode: 9756d...024 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #18 Skrevet 30. august 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Disse Thai-damene er ikke dumme, og de snakker masse med hverandre og hvordan mennene deres er. Om Thai damen ikke har funnet seg en skikkelig mann, forlater hun mannen fort, garantert. Ikke vær redd, hun akkurat hva hun vil. Anonymkode: 1a84d...e00 Ja thai damer står sikkert av både mishandling, psykisk og fysisk, og å bli drept, i motsetning til oss vanlige kvinner.. Så hun fikser sikkert min voldelige eks på 100 kg, helt alene med sine 50 kg, når han banker henne opp, går hun fra han, når som helst, og fikser sitt liv, helt alene, for damer fra Thailand fikser alt dette selv, glatt.. Anonymkode: dc21d...a79 12
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #19 Skrevet 30. august 2019 2 hours ago, SoWhat? said: Dessverre fins de mennene. Derfor er det utrolig viktig å anmelde vold! Jeg er for at menn som er dømt for vold mot kvinner, ikke skal få lov til å finne seg fks thailandske da de er sårbare om de ikke har kontakt med andre thailandske. De kan ikke språk og dermed veldig utsatt om de blir isolerte. Men mange har og får kontakt med andre derfra. De vet godt hvordan de vil bli behandlet og de støtter hverandre mye om det er noe. Hvis du har muligheten så gi henne nr ditt? Til politi og drosje. Han har hentet seg ei thai dame nå, nettopp pga hennes sårbarhet, mangel på språk, venner osv, fordi han vet han kan slå og mishandle henne MYE mer psykisk/fysisk og mye lenger, enn med oss andre tre norske kvinner han har mishandlet på det groveste tidligere.. Anonymkode: dc21d...a79 6
Gjest Alterego666 Skrevet 30. august 2019 #20 Skrevet 30. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han har hentet seg ei thai dame nå, nettopp pga hennes sårbarhet, mangel på språk, venner osv, fordi han vet han kan slå og mishandle henne MYE mer psykisk/fysisk og mye lenger, enn med oss andre tre norske kvinner han har mishandlet på det groveste tidligere.. Anonymkode: dc21d...a79 Dersom han har en slik historie går jeg ut fra at han har en tykk mappe hos politiet. Informér politiet om at han har en ny dame fra Thailand som er ekstra sårbar. Dersom mulig, hold også selv et øye med situasjonen. Snakk også med vennene hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå