magolia Skrevet 13. mai 2005 #1 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvordan var det der? Som et vanlig turiststed? Hva er verdt å se? Bra for shopping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 13. mai 2005 #2 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg skulle vært der nå, men fikk ikke billetter. Men har hørt at det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #3 Del Skrevet 16. mai 2005 Jada, veldig bra. Fin by, mye å se. God mat og en del å shoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2005 #4 Del Skrevet 16. mai 2005 Jada, veldig bra. Fin by, mye å se. God mat og en del å shoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 18. mai 2005 #5 Del Skrevet 18. mai 2005 Split er en temmelig stor by (nest størst i Kroatia) og jeg vil ikke kalle det et feriested i seg selv. Men det er veldig fint der og verdt å tilbringe en dag eller to. Byen er det beste utgangspunktet for reiser opp eller ned langs kysten, og ikke minst ut på øyene. Du kan fly til Split, se gamlebyen, kanskje shoppe litt, ta en drink på strandpromenaden, så reiser du et annet sted for soling og bading. F.eks. øyene Korcula, Brac, Hvar, Vis, eller Makarska eller Trogir på fastlandet. Til Dubrovnik tar det 5 timer med buss, de andre stedene jeg har nevnt er nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesselja Skrevet 18. mai 2005 #6 Del Skrevet 18. mai 2005 Kan noen tipse om bra steder å overnatte i Split? Vi er ikke interessert i ståk og mas og festing og liker heller ikke hoteller som ser ut som boligblokker... Utsikt og/eller koselig beliggenhet i tillegg til rene rom er det vi er på jakt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 18. mai 2005 #7 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg vet bare om ett OK sted å overnatte i Split og jeg har vært der mange ganger: hotell Slavija som er det eneste hotellet i gamlebyen. Sentralt og trivelig, og rimelig til Kroatia å være, men elendig frokost. http://www.hotelslavija.com/about_us.html Ellers er stort sett alle hoteller i Kroatia overlevninger fra sosialisttiden - overprisede monstre fra 80-tallet. Private rom eller leiligheter er det klart beste, prisene lave og standarden stort sett god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sesselja Skrevet 18. mai 2005 #8 Del Skrevet 18. mai 2005 Takk for tipset! Hvordan prises hotellene/overnattingsstedene i Kroatia? Er det per rom eller per person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 19. mai 2005 #9 Del Skrevet 19. mai 2005 Det varierer vel noe, men det bør jo stå hva det er. Prisen på websiden til hotel Slavija er i hvert fall per rom. Tror per rom er vanligst på hoteller, men gjelder det rom hos privatpersoner er det ofte per person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå