Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde utskraping for noen uker siden. 

Denne uken har jeg spottet litt rosa på papiret i to dager og to dager med en liten blødning om dagen. Vært helt stopp etter hver lille blødning. Sist på onsdag. 

Idag kom det bitte litt brunt med noen tråder? Nå er det stopp igjen.. 

Kan dette være en rar mensen eller en mellomblødning? Har aldri opplevd dette før. 

Legen min var usikker og jeg skal egentlig til riksen til uka for å sette i gang nytt prøverørsforsøk med Primolutt oppstart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd dette før?

Skrevet

Hadde en SA for noen uker siden. Mensen min nå, som er for meg også er "unormal", ligner litt på det du beskriver.  Men etter prat med Jordmor så er vist dette normalt etter et svangerskapsavbrudd. Kroppen trenger tid for å hente seg inn igjen og for at hormonene skal komme i balanse igjen :) 

Føler du deg syk og/eller har større smerter enn vanlig, ville jeg nok pratet med fastlegen. 

Anonymkode: d0ec1...7f7

Skrevet (endret)
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en SA for noen uker siden. Mensen min nå, som er for meg også er "unormal", ligner litt på det du beskriver.  Men etter prat med Jordmor så er vist dette normalt etter et svangerskapsavbrudd. Kroppen trenger tid for å hente seg inn igjen og for at hormonene skal komme i balanse igjen :) 

Føler du deg syk og/eller har større smerter enn vanlig, ville jeg nok pratet med fastlegen. 

Anonymkode: d0ec1...7f7

Takk for svar 😊 

Trist at du også mistet.  💔 håper det går bedre med deg ❤

Var på kontroll på riksen idag og dette var visst ikke mens, men kan kunne ikke si hva det kom av heller 😐

Har det fortsatt litt så satser på at det er bare hormonell ubalanse. Ingen smerter så det er bra! 

Endret av Deseo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...