Windy Skrevet 13. mai 2005 #3 Skrevet 13. mai 2005 Har sett den ja Var det noe spesielt du tenkte på? Sambo syns forøvrig den var litt kjedelig, men jeg syns noe av sjarmen ved Lost er det at vi stykkvis lærer noe om bakgrunnen deres og hvem de er! For det skjedde jo ikke så mye fremgang i livet på øya denne uken sånn ellers... Det var bra at et par hemmeligheter ble avslørt også, i grunn. Sånn sett brakte det jo historien frem et hakk eller to (tenker på "The Hatch" og Kate).
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2005 #4 Skrevet 14. mai 2005 Jepp sett den! masse sipping på kate, og sawyer ble dritt mot henne, detta hadde jeg ike trodd sjø!! Men jeg trodde hun hadde skutt mannen med flyet, men å var det et uhell så flott, da er hun snill på linje med Jin som bare banker folk til blods, ikke dreper de
Windy Skrevet 14. mai 2005 #5 Skrevet 14. mai 2005 Men vi vet fremdeles ikke hva Kate ble jaget for FØR dette! Moren var jo tydelig redd for henne :-? Kate virker veldig snill og grei til vanlig, men hun glimter til og viser en helt annen side ved seg selv noen ganger. Vi må nok vente lenge enda før vi får noe svar
Gjest skindeep Skrevet 14. mai 2005 #6 Skrevet 14. mai 2005 ja, men siden episoden het "tha hatch", så trodde jeg vi skulle få se mer av luken jeg da Men men, mye om Kate ja. I en tidligere episode så viste de jo at hun var bankraner... var det derfor mora ble redd ho kanskje? Ikke vet jeg.
Windy Skrevet 14. mai 2005 #7 Skrevet 14. mai 2005 Da hun ranet den banken så hentet hun jo ut det flyet, så ranet må ha vært etter at han ble drept Menmen, hun kan jo ha vært bankraner før den tid også
Gjest skindeep Skrevet 14. mai 2005 #8 Skrevet 14. mai 2005 hmm.. ikke godt å vite. Egentlig så er jeg mest nyskjerrig på den luken, og han lille gutten som sa til Locke at han ikke skulle åpne den luken. åhhh...vil vite vil vite!!! Den gutten hadde vel noe spesielle evner, hadde han ikke det? *veldig nyskjerrig nå*
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2005 #9 Skrevet 14. mai 2005 ja, men siden episoden het "tha hatch", så trodde jeg vi skulle få se mer av luken jeg da Men men, mye om Kate ja. I en tidligere episode så viste de jo at hun var bankraner... var det derfor mora ble redd ho kanskje? Ikke vet jeg. Tha hatch! Yo tha biatch ;--D
Gjest Formosiss Skrevet 15. mai 2005 #11 Skrevet 15. mai 2005 Ja, Walt kan få dyr i tegneserier til å bli levende (bl.a. isbjørnen), han kan også tilkalle seg dyr (slik som han gjorde når han tegnet den fuglen tilbake hjemme hos moren og stefaren) - og han er nok rimelig synsk også. Men alt dette er Michael også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå