AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Jeg har aldri gjort dette med oppfølging på telefon tidligere, men har jo skjønt at det kan være lurt. Og nå har jeg søkt på en jobb som jeg VIL ha, og vil gjøre det jeg kan for å øke sjansene mine for i det minste få et intervju. Hvor lang tid bør det gå før jeg ringer? Anonymkode: 6091c...b0f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 En uke eller to etter søknadsfristen? Man kan være interessert i en stilling og man kan være for interessert i en stilling. Blir det for mye ringing eller etterspørring kan det virke masete. De du har søkt om stilling hos har ikke kun fått din søknad, de kan ha fått hundre søknader. Gi de litt tid. Anonymkode: 1928a...fa5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Ville sagt en uke etter søknadsfristen. Anonymkode: a75c9...af4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #5 Skrevet 31. august 2019 Sletta du tråden for så å lage en ny en? Du fikk flerfoldige svar i den andre tråden. Hva skal du spørre om? Ikke spør om ting som allerede står i stillingsannonsen eller det du får vite på opplæring hvis du får jobben. Jeg ansetter mennesker og hvis 1500 som har søkt på en stilling skulle ringt meg med spørsmål uten mål og mening. Så hadde jeg ikke hatt tid til ble annet. Jeg legger søknaden til de som ringer i papirkurven. Anonymkode: 397c9...f3e 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #6 Skrevet 2. september 2019 På 31.8.2019 den 20.10, AnonymBruker skrev: Sletta du tråden for så å lage en ny en? Du fikk flerfoldige svar i den andre tråden. Hva skal du spørre om? Ikke spør om ting som allerede står i stillingsannonsen eller det du får vite på opplæring hvis du får jobben. Jeg ansetter mennesker og hvis 1500 som har søkt på en stilling skulle ringt meg med spørsmål uten mål og mening. Så hadde jeg ikke hatt tid til ble annet. Jeg legger søknaden til de som ringer i papirkurven. Anonymkode: 397c9...f3e Nå skjønner jeg ingenting. Jeg ser at det er laget to innlegg, og med min tekst, men de har, etter hva jeg kan se, samme tid og dato for posting? Har absolutt ikke laget en ny en, den jeg lagde er fortsatt der, med mange gode svar. Kanskje admin vet noe? Er det en bug? Orker ikke følge med på to like poster for svar.. 😂 Ts Anonymkode: 6091c...b0f
AnonymBruker Skrevet 2. september 2019 #7 Skrevet 2. september 2019 Ikke ring og mas, alle hater det. De har nok jobb med å finne rett kandidat. Du kommer ikke fremover i køen pga du ringer. Anonymkode: 13723...b79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå