AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Og hvorfor er det finest? Jeg skal bruke det på soverommet over enden av senga som et slags sengeteppe. https://www.princessbutikken.no/interioer/pledd/sigve-ullpledd-130x170-blush https://www.skeidar.no/produkter/tekstiler-og-tepper/pledd/fuskepels-pledd-rosa/ Fikk ikke til bilde på de to andre, bare link. Alle i en variant av fargen gammelrosa. Det i midten er ull. Det siste fuskepels. Anonymkode: 76540...ffb
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 Det var vanskelig uten å ha sett de på noe annet enn bilder. Her måtte jeg nok ha sett og tatt i de før jeg hadde bestemt meg. Anonymkode: d77ce...9de
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #6 Skrevet 30. august 2019 Det som er best å ta på. Men sannsynligvis det i ull. Anonymkode: 25c75...4a3
Leo Skrevet 30. august 2019 #7 Skrevet 30. august 2019 Pleddet fra Princess er absolutt finest og siden jeg har to stykker av dem selv kan jeg også si at det er utrolig mye pledd for pengene! Bl.a. har hunden min ett i sengen sin og det har blitt utsatt for mye rart med påfølgende vask og er like fint.
solmåneogstjerner Skrevet 30. august 2019 #8 Skrevet 30. august 2019 Nr 2 var finest. Og så var det i ull 😊
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #10 Skrevet 30. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som er best å ta på. Men sannsynligvis det i ull. Anonymkode: 25c75...4a3 Det øverste er super mykt og best å ta i. Det er et sherpa pledd hvis noen er kjent med de. Og det nederste et det mest "glamorøse". 6 minutter siden, Leo skrev: Pleddet fra Princess er absolutt finest og siden jeg har to stykker av dem selv kan jeg også si at det er utrolig mye pledd for pengene! Bl.a. har hunden min ett i sengen sin og det har blitt utsatt for mye rart med påfølgende vask og er like fint. Er det mykt? Og hvordan vasker du det? Ser det står håndvask. Anonymkode: 76540...ffb
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #12 Skrevet 1. september 2019 Ingen av dem var fine. De ser jo ut som fleecepledd. Anonymkode: 3fea1...0f7 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #13 Skrevet 1. september 2019 Det nederste passer best til sengeteppe på enden av senga. Ullpledd er til sofa og uteplass. Syns det var for kjedelig som sengeteppe. Anonymkode: e4a14...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå