AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Del Skrevet 30. august 2019 Hvor unormalt er det å være midt i tjueårene som aldri har hatt sex med en annen person? Føler jeg er den eneste på jord som er jomfru. Synes det er veldig vanskelig å stole på folk etter jeg ble ganske mobbet i barne- og ungdomsskole. Anonymkode: cb7d9...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 30. august 2019 #2 Del Skrevet 30. august 2019 Unormalt er vel å ta i, men litt uvanlig kanskje? De fleste har nok hatt sex i 20-årene men du er neppe den eneste. Leit å høre om mobbingen, skjønner godt at det er vanskelig å stole på folk da. 😕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Del Skrevet 30. august 2019 Mange som er jomfru, selv er jeg en vær! Anonymkode: 9f21f...12b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Del Skrevet 30. august 2019 Det er ikkje spesielt uvanlig, eg veit om mange. Anonymkode: aaa4f...ceb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Del Skrevet 30. august 2019 28 jomfru her... Anonymkode: e6300...38a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #6 Del Skrevet 30. august 2019 Skikkelige jente du♥️ Anonymkode: 10b30...459 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #7 Del Skrevet 30. august 2019 Hei, jeg var litt sein sjøl. Det går helst bra! Ikke tenk så mye på at du er jomfru. Bli kjent med deg selv og jobb med forholdet til andre. Om du eier din egen seksualitet, blir du automatisk mer erfaren enn mange jenter som hadde fyllasex da de var 16. Anonymkode: c76e4...214 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #8 Del Skrevet 30. august 2019 Unormalt er det ikke, det er mange jenter og gutter som er jomfru fremdeles i tyve årene og jeg var det selv også. Men vanligst er å ikke være jomfru i den alderen, men det betyr ikke at det er noe rart i å være jomfru heller Anonymkode: 9d7b4...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellomtomater67 Skrevet 30. august 2019 #9 Del Skrevet 30. august 2019 Ikke unormalt. Bedre at du er jomfru enn de jentene som har one night stand med en fremmed fyr på fylla. Vær stolt og glad for at du er det ❤️ Bare finn den rette å føl deg trygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #10 Del Skrevet 30. august 2019 Bedre å vente til du er helt klar Anonymkode: 59e88...703 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #11 Del Skrevet 30. august 2019 Unormalt er det ikke,men det er vanligere å ha hatt sex i midten av 20-årene enn å ikke ha hatt det. Jeg har et par venninner som er 25 og fortsatt jomfruer. Ingen spesiell grunn, de har bare ikke hatt kjærester og er ikke interessert i ONS. Jeg har bare hatt sex med ungdomskjæresten min, og det er flere år siden. Vent til du er klar, det er helt greit å være jomfru Anonymkode: f1de6...9df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå