AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Del Skrevet 30. august 2019 Hei! Hvordan organiserer du fryseren? Den er så stor og uoversiktlig. Skulle hatt rommet delt opp i seksjoner eller hatt frysekurver, men det fulgte ikke med fryseren som er kjøpt brukt. Nå ligger alt som er fryst i en haug nedi der. Tips og råd til meg? Anonymkode: 8ab26...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 30. august 2019 #2 Del Skrevet 30. august 2019 Du kan jo kjøpe egne kurver så det blir litt orden iallefall. Én til kjøtt, én til fisk etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 30. august 2019 #3 Del Skrevet 30. august 2019 Med mindre fryseren er veldig gammel kan du sjekke om du kan få kjøpt/bestilt kurver som kan "henge" under lokket hos en butikk som forhandler merket (For eksempel Electrolux, Wirlpool osv.). Nedi fryseren kan du bruke for eksempel høye trådkurver av metall (Plastkasser kan fungere, men de tåler gjerne ikke sterk kulde og sprekker lett) beregnet på klær. Ellers bør du ha en form for system slik at for eksempel råvarer, bakverk, ferdige middagsretter ligger samlet slik at du ikke har en pakke fisk her og et pose boller der. Da er det lett å se hvor mye for eksempel fisk du faktisk har og om det er noe du bør passe på å kjøpe når det er tilbud eller om noe er i ferd med å bli gammelt og bør brukes snarest eller evt. kastes. (Det siste er man jo da ute etter å unngå …). Sørg også for at fryseren ikke blir for full. Det absolutt viktigste er å pakke alt skikkelig inn slik at det ikke blir fryseskadet og å merke absolutt alle pakker med hva det er,mengde og dato for når det ble lagt i fryseren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #4 Del Skrevet 31. august 2019 Vi leide en kort periode et sted med fryser som kun hadde 1 kurv intakt. Vi gjorde det heeelt enkelt, med å lage skillevegger av papp fra pappesker. (hadde vi eid fryseren, ville jeg forsøkt å få tak i passende kurver). Anonymkode: e93cc...e71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 31. august 2019 #5 Del Skrevet 31. august 2019 Sett pappesker ned i fryseren, og så sorterer du matvarene oppi dem. Jeg setter merkelapper på det jeg fryser ned, om det ikke er helt åpenbart hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå