Gjest #Rasshøl Skrevet 30. august 2019 #41 Skrevet 30. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dame, hvis det spiller noen rolle.. Anonymkode: 08fcd...413 Ok. Vel, smak og behag. Folk er forskjellige, heldigvis. 😉
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #42 Skrevet 30. august 2019 57 minutter siden, #Rasshøl skrev: Men ærlig talt rett fra levra, en pikk er mer estetisk fin/pen enn en vulva. Det syns jeg i hvert fall. Veldig uenig med deg 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ærlig talt rett fra levra, en vulva er mer estetisk fin/pen enn en pikk. Det syns jeg i hvert fall. Anonymkode: 08fcd...413 Helt enig med deg 11 minutter siden, #Rasshøl skrev: Er helt uenig. Jeg har ikke noe imot å se nakne menn, men nakne kvinner det er ikke særlig attraktivt for meg. Særlig ikke en vulva. Er du mann eller dame? Historien og samfunnet beviser at kvinnekroppen er mye mer estetisk pen enn manne kroppen. Kilder kan du finne selv ved å google. Det finnes både litteratur på dette og spørreundersøkelser. Anonymkode: 01cdf...cbd 1
Gjest #Rasshøl Skrevet 30. august 2019 #43 Skrevet 30. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Veldig uenig med deg Helt enig med deg Historien og samfunnet beviser at kvinnekroppen er mye mer estetisk pen enn manne kroppen. Kilder kan du finne selv ved å google. Det finnes både litteratur på dette og spørreundersøkelser. Anonymkode: 01cdf...cbd Det er bullshit! Det endrer uansett ikke min menig. Det finnes ikke noe tiltrekkende ved kvinnekroppen. Ikke for min del. Menn har finere kropp!
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #45 Skrevet 30. august 2019 26 minutter siden, #Rasshøl skrev: Det er bullshit! Det endrer uansett ikke min menig. Det finnes ikke noe tiltrekkende ved kvinnekroppen. Ikke for min del. Menn har finere kropp! De er ikke bullshitt selvom du som et mindretall er uenig. Anonymkode: 01cdf...cbd
Elaine Marley Skrevet 31. august 2019 #46 Skrevet 31. august 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #47 Skrevet 31. august 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig uenig med deg Helt enig med deg Historien og samfunnet beviser at kvinnekroppen er mye mer estetisk pen enn manne kroppen. Kilder kan du finne selv ved å google. Det finnes både litteratur på dette og spørreundersøkelser. Anonymkode: 01cdf...cbd Kvinnekroppen ja, men ikke vulvaen/vaginaen.. Pikken har alltid vært mere fremtrendene på skulpturer og kunst enn vulva/vagina. Derimot er kvinnekroppen ofte forgudet men da er det mere pupper, rumpe, lår og hofter. Anonymkode: 20421...2c0 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #48 Skrevet 31. august 2019 Ikke spesielt pen er jeg redd Anonymkode: fdc7e...2a8 1
Butternut Skrevet 31. august 2019 #49 Skrevet 31. august 2019 Begge to er like stygge. En guttetiss ligner på en hårløs albino-mulvarp, og jentetiss ligner på en halvrå sprengt kjøttkake. Det er nok en grunn til at de er så gjemt 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #50 Skrevet 31. august 2019 Akkurat nå, Butternut skrev: Begge to er like stygge. En guttetiss ligner på en hårløs albino-mulvarp, og jentetiss ligner på en halvrå sprengt kjøttkake. Det er nok en grunn til at de er så gjemt Noen kalte det for et åpent kjøttsår. Anonymkode: 20421...2c0
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #51 Skrevet 31. august 2019 15 timer siden, wintergirl skrev: Du skjønner hva jeg mener? Jo, men det blir så overdrevent dumt og patetisk når en skal si det sånn. En må liksom legge til dette argumentet bare for å gjøre saken enda "verre". Anonymkode: b3376...dbf
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #52 Skrevet 31. august 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Penisen til en mann man elsker og har lyst på er bare nydelig å både se på, kose med og ha inni seg! ♥️ Penisen til en vilkårlig mann har ikke samme effekt.. Anonymkode: 53609...491 Dette. Elsker penisen til kjæresten min, den er helt perfekt, nydelig og jeg vil bare ta på den og smake på den hele tiden. Andre menns peniser kan de få ha for seg selv... En fremmed penis er ekkel, men så skal ikke jeg ha noe med den å gjøre uansett. Anonymkode: 627ee...9d1 2
wintergirl Skrevet 31. august 2019 #53 Skrevet 31. august 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo, men det blir så overdrevent dumt og patetisk når en skal si det sånn. En må liksom legge til dette argumentet bare for å gjøre saken enda "verre". Anonymkode: b3376...dbf Det jeg mener er jo nettopp derfor at mange kvinner sier de syns penis er stygt, fordi mange menn presser bilder oppi ansiktene deres. Endret 31. august 2019 av wintergirl
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #54 Skrevet 31. august 2019 14 timer siden, #Rasshøl skrev: Det er bullshit! Det endrer uansett ikke min menig. Det finnes ikke noe tiltrekkende ved kvinnekroppen. Ikke for min del. Menn har finere kropp! Du får da bare mene det.. Jeg synes damekroppen og vulva er fantastisk flott. Synes indre kjønnslepper er utrolig fine og sexy, kunne sugd og slikket på dem i timesvis 😍 Anonymkode: 08fcd...413 1
ToMan Skrevet 31. august 2019 #55 Skrevet 31. august 2019 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får da bare mene det.. Jeg synes damekroppen og vulva er fantastisk flott. Synes indre kjønnslepper er utrolig fine og sexy, kunne sugd og slikket på dem i timesvis 😍 Anonymkode: 08fcd...413 Signerer denne! 👍 Helt enig. Spesielt kroppen til kvinnen jeg elsker. 😍 Endret 31. august 2019 av ToMan 1
Gjest Chroma Skrevet 31. august 2019 #56 Skrevet 31. august 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Det heter jo penis og ikke styggis. Ferdig snakka Anonymkode: 6cd5b...562 Enig. I like them.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #57 Skrevet 31. august 2019 Det varierer veldig! Jeg synes noen kan være estetisk fine og andre mindre fin og til og med stygge, selv i eregert tilstand. Jeg ønsker ikke å si noe om hva jeg definerer som det ene eller det andre da jeg ikke ønsker å evt bidra til komplekser. Men, JA, peniser kan være fine. 😊 Anonymkode: 002e6...1ec
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #58 Skrevet 31. august 2019 Synes noen er helt nydelige og deilige å se på.... har også sett noen jeg synes er direkte stygge. Anonymkode: 84de4...f55
Sphere Skrevet 31. august 2019 #59 Skrevet 31. august 2019 Jeg styrer helt klart unna kvinner som lirer av seg at penis er ekkelt. Klok av skade. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #60 Skrevet 1. september 2019 Mye bittre damer her som aldri har fått ta i en penis før virker det som.😂 Anonymkode: 20421...2c0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå