Gå til innhold

Hvor pen er penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjennom mange KG-tråder og over lengre tid, ser det ut til at vi må konkludere med at kvinner flest er totalt uinteressert i synet av en pikk. Mange synes til og med at den er stygg og ekkel å se på. Litt trist for oss som er programmert til å være litt stolt av kameraten. Selv er jeg mann, og så hetero som det er mulig å bli, men synes det i en del tilfeller faktisk er estetisk flott å se en ståpikk. Blir ikke tent på noen måte; da må nok musa frem. Men likevel; finnes det overhode noen kvinner der ute som faktisk synes en ståpikk er flott? Da mener jeg ikke de som synes at kjæresten sin pikk er vidunderlig, men hadde den samme vært naboen  sin, vill den vært ekkel og stygg. Er det noen som deler menns oppfatning om at det motsatte kjønns edle deler er vakre?

Anonymkode: 8fb45...3cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg dessverre, men det må jeg innrømme at jeg ikke synes kvinners edlere deler er heller. 

• Liker 3
Skrevet

Nei, det er ikke stygt, men ikke særlig fint å få sendt midt i fleisen uten å ha bedt om det.

• Liker 3
Skrevet

Penis er deilig og fin, ja.

Anonymkode: 5eb84...994

• Liker 3
Skrevet

Bare så det er klart; tenker ikke på ufrivillige dick-pics, som i de aller fleste tilfeller er usmakelige og plagsomme på flere måter enn bare synet av en pikk vil jeg tro 

ts

Skrevet

Hadde kjønnsorganene vært skapt for å være til pynt hadde de nok sett litt annerledes ut. Det gjelder begge kjønn. 

• Liker 5
Skrevet

Penisen til en mann man elsker og har lyst på er bare nydelig å både se på, kose med og ha inni seg! ♥️

Penisen til en vilkårlig mann har ikke samme effekt..

Anonymkode: 53609...491

• Liker 14
Skrevet

Noen pikker er fine, men mesteparten er stygge

Anonymkode: 6f774...59a

Skrevet

Jeg syns det er fint. Eller, jeg blir tent av å se det så forbinder det jo med noe fint.

• Liker 1
Skrevet

Mange er fine, men er mange som er minst fine og. 

Anonymkode: 07a3e...063

• Liker 1
Skrevet

Det heter jo penis og ikke styggis. Ferdig snakka

Anonymkode: 6cd5b...562

• Liker 5
Skrevet

En ståpikk er som regel penere enn en slapp iallefall- mindre upen er kanskje riktigere å si- men sorry menn, jeg må like mannen og være komfortabel og kjent med hans penis for å finne den deilig. Deilig er heller ikke nødvendigvis pen, men tiltalende i hva den representerer. 

Jeg er veldig glad og takknemlig for at menn har penis. Jeg liker peniser, men akkurat som tunge og tær er de sjeldent estetisk vakre. Som tunge og tær ser de egentlig litt snåle ut, og å betrakte en fremmed penis gir meg nøyaktig lite lite som å betrakte en tilfeldig tunge. 

Jeg setter pris på at mennesker har tunge også. 

MÅ vi synes at peniser er pene? Holder det ikke at vi liker det de kan brukes til? At vi tenner på å kjenne dem? 

Anonymkode: 5dd25...aa4

• Liker 7
Skrevet

Penis kan være pent på rette mannen. Dick pics og andre påtrengende mms etc er overhodet ikke opphissende og du kan fort ende med latterliggjøring og negative tilbakemeldinger. 

Anonymkode: c5af9...607

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, wintergirl skrev:

Nei, det er ikke stygt, men ikke særlig fint å få sendt midt i fleisen uten å ha bedt om det.

Den blir sendt på samme måte som alle bilder.

Anonymkode: b3376...dbf

Skrevet
1 time siden, Thyra skrev:

Hadde kjønnsorganene vært skapt for å være til pynt hadde de nok sett litt annerledes ut. Det gjelder begge kjønn. 

Penishodet har en aller høyest viktig funksjon. Formen til et erigert penishode skal fungere som en skje/sleiv som skal dra ut sæden til den forrige mannen som nettopp har hatt en ejakulasjon inne i henne. 

Derfor har penishodet en sopplignende fasong for å vinne spermkrigen. Om du skviser ut sæden til de forrige mannfolka som akkurat har hatt sex med dama så er sannsynligheten høy for at man stikker av med seieren hva angår reproduksjon.

Det er også derfor penishodet raskt mister soppformen sin etter at man selv har hatt en ejakulasjon , slik at man ikke skviser ut egen sæd.

Kvinner i starten av menneskehetens historie var nemlig ikke monogame, de kunne ligge med opptil flere menn på en gang.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Wagner said:

Penishodet har en aller høyest viktig funksjon. Formen til et erigert penishode skal fungere som en skje/sleiv som skal dra ut sæden til den forrige mannen som nettopp har hatt en ejakulasjon inne i henne. 

Derfor har penishodet en sopplignende fasong for å vinne spermkrigen. Om du skviser ut sæden til de forrige mannfolka som akkurat har hatt sex med dama så er sannsynligheten høy for at man stikker av med seieren hva angår reproduksjon.

Det er også derfor penishodet raskt mister soppformen sin etter at man selv har hatt en ejakulasjon , slik at man ikke skviser ut egen sæd.

Kvinner i starten av menneskehetens historie var nemlig ikke monogame, de kunne ligge med opptil flere menn på en gang.

Wow. Dette visste jeg faktisk ikke – takk for folkeopplysning på en fredag kveld. 😃

Jeg har sett noen flotte peniser og noen mindre flotte. Jeg tror nok det er noe i det mange nevner her: penisen til den man elsker er fin, andre bryr oss ikke stort. I min verden er samboerens penis den fineste jeg noen gang har sett, og den har et utrolig fint/perfekt hode. Nå er han sterilisert, da – så den har vel gjort jobben sin når det gjelder å vinne frem... men fin er’n 🥰.

Jeg har fått min andel av dick pics og; samme gjelder der. Kun «min sin» som er fin. 😊

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Gjennom mange KG-tråder og over lengre tid, ser det ut til at vi må konkludere med at kvinner flest er totalt uinteressert i synet av en pikk. Mange synes til og med at den er stygg og ekkel å se på. Litt trist for oss som er programmert til å være litt stolt av kameraten. Selv er jeg mann, og så hetero som det er mulig å bli, men synes det i en del tilfeller faktisk er estetisk flott å se en ståpikk. Blir ikke tent på noen måte; da må nok musa frem. Men likevel; finnes det overhode noen kvinner der ute som faktisk synes en ståpikk er flott? Da mener jeg ikke de som synes at kjæresten sin pikk er vidunderlig, men hadde den samme vært naboen  sin, vill den vært ekkel og stygg. Er det noen som deler menns oppfatning om at det motsatte kjønns edle deler er vakre?

Du misforstår. Pikken til mannen min tenner meg. Det er bare det at jeg har 0 interesse av ukjente peniser.

Anonymkode: f9f39...10b

• Liker 3
Skrevet

Kuken til den jeg eventuelt er tent på er deilig og fin.......

Anonymkode: ec3d6...fca

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, micromaya skrev:

Wow. Dette visste jeg faktisk ikke – takk for folkeopplysning på en fredag kveld. 😃

Jeg har sett noen flotte peniser og noen mindre flotte. Jeg tror nok det er noe i det mange nevner her: penisen til den man elsker er fin, andre bryr oss ikke stort. I min verden er samboerens penis den fineste jeg noen gang har sett, og den har et utrolig fint/perfekt hode. Nå er han sterilisert, da – så den har vel gjort jobben sin når det gjelder å vinne frem... men fin er’n 🥰.

Jeg har fått min andel av dick pics og; samme gjelder der. Kun «min sin» som er fin. 😊

Hehe nei det er nok ikke mange som vet det, er jo en litt spesiell faktaopplysning. Litt utenom det vanlige ihvertfall :fnise:

Men høyst reelt er det ihvertfall! Så nå vet vi altså alle kvinner og menn i tråden her hvorfor penisen har en soppfasong 🍄

https://experientialsexlab.com/why-human-penis-has-strangely-shaped-head/#.XWlWxkVR3IU

The human penis head (glans) has evolved to displace from inside the vagina the semen of all the previous males who ejaculated there shortly before the present sexual partner.

https://www.researchgate.net/publication/228466536_The_human_penis_as_a_semen_displacement_device

http://sosiobiobloggen.blogspot.com/2009/07/sdkonkurranse-og-sex.html

"Når den presses mot den innerste veggen i vagina, vil eventuell sæd fra forrige mann skvises rundt og bak penishodet. Så blir sæden dratt med ut av vagina."

• Liker 2
Skrevet

Nei, peniser er ikke fine, beklager. De er stygge, og det er også vaginaen. Og jeg er kvinne. Peniser er bare en lang pinneformet ting. Æsj.

Hilsen K18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...