Gå til innhold

Så kraftig bass at glassene i vitrineskapet klirrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få ut litt frustrasjon her. Jeg skjønner at det er fadderuker. Jeg skjønner at dette er den siste helgen. Men herregud. Èn ting er høy musikk, men det er bassen som er den største drepen her. Ifølge husreglene skal være på et akseptabelt nivå generelt, og etter kl 23 skal det være stille. Jeg begynner å bli bekymret for om noe i min leilighet skal knuse eller dette over.  

Anonymkode: c0abe...9e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dette pågått? Ring politiet hvis de har et helt uakseptablet støynivå selv om det er kl 1800 på kvelden.

Anonymkode: 06284...a0a

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dette pågått? Ring politiet hvis de har et helt uakseptablet støynivå selv om det er kl 1800 på kvelden.

Siden rundt kl 14. Tipper de holder på hele kvelden samt i morgen og søndag også. Trodde først det var lørdag i dag, så mistet litt livsglede her nå. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Siden rundt kl 14. Tipper de holder på hele kvelden samt i morgen og søndag også. Trodde først det var lørdag i dag, så mistet litt livsglede her nå. 

Hadde bare ringt politiet. Best å sette standarden tidligst mulig hvis ikke kommer det til å pågå i flere dager. De har null respekt for sine omgivelser og trenger å få en beskjed om at det ikke er grei oppførsel.

Skrevet

Siden du nevner fadderuke så regner jeg med at du vet at det er snakk om vanlige, norske studenter og da kan du vel bare ringe på og si fra? Det er ikke sikkert de en gang er klar over at skikkelig tung bass kan få ting til å falle ned fra veggen (Selv om de selvfølgelig helt klart burde ha fått med seg at høy musikk kan være til plage for andre!)

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, Leo skrev:

Siden du nevner fadderuke så regner jeg med at du vet at det er snakk om vanlige, norske studenter og da kan du vel bare ringe på og si fra? Det er ikke sikkert de en gang er klar over at skikkelig tung bass kan få ting til å falle ned fra veggen (Selv om de selvfølgelig helt klart burde ha fått med seg at høy musikk kan være til plage for andre!)

Det er flere i bygget som har klaget i hele fadderperioden samt at utleier har sendt ut en påminnelse om husregler. Så jo, dette er de klar over, og nei, de vil ikke gjøre noe med det - selv om de er norske og forstår beskjeder fra utleier samt klager. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...