AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 skal fly i 2,5 time og derfor kan du forhånsbestille. Men jeg vet ikke hva jeg får servert. Det står bare "klassisk meny" ! Det er velig irriterende at de ikke kan vise hva vi får! Er det fisk, kjøtt, kylling, vegetar? hva får du liksom? Eller er det best å bare se på menyen og kjøpe om bord? Anonymkode: 245de...a1a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 Ville heller spist på forhånd, flymaten er sjeldent verdt å betale for. Anonymkode: c29ab...775 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Det står jo på siden deres hva du får. Så da kan du velge mellom kjøtt og fisk. Anonymkode: 7bf92...136
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 Det er ikke verd pengene sånn til info. I fjor spiste jeg en ting på matbrettet, og selv om den ikke var vond (hverken enten eller) så kunne jeg etter å ha spist hele fremdeles ikke skjønne hva det var..... Har og fått noe som var godt: salat med kyllingfilet, men det var veldig lite av det. Har og fått lasagne som smakte viskelær. Anonymkode: f607d...6f5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 På flyplassen har de bra mat. Kjøp den der og ta den med på flyet. Anonymkode: f607d...6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå