AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Om jeg fiser, så kommer det mennesker. Om jeg er alene over lang lang tid og tror jeg skal være det, så kommer det mennesker i det jeg har sluppet den. Eksempler 1. Jeg går tur, ingen rundt meg...litt full...jeg slipper en, selvfølgelig kommer en bil bak med vinduet åpent, om det så er vinter. 2. Sitter i et annet rom alene over lang tid på nett, fiser... DA reiser søster, bror eller mamma seg og kommer inn på rommet jeg er. Dessverre skal de ikke engang finne mat, men de kommer til meg og spør hva jeg gjør ... 3. Er alene på et rom, men i det man fiser så kommer en eller annen. Hvorfor er det slik???? Altså hvis du føler mangel på kunder i butikken din, så fis liksom.... Anonymkode: 6ecc5...fd8 9
kaleidoskop Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 😂😂😂😂 Jeg døøøør. Ja, dette er så sant! 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Huff ja. Sånn er det i butikken der jeg jobber også. Kommer alltid kunder når jeg har sluppet en😂 Anonymkode: b64d3...a5d 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Huff ja. Sånn er det i butikken der jeg jobber også. Kommer alltid kunder når jeg har sluppet en😂 Anonymkode: b64d3...a5d tør du å fise på jobb? tør ikke egentlig å fise der jeg vet folk kan komme lenger, for det kommer alltid noen. Anonymkode: 6ecc5...fd8
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 Nå jeg er på kurs får jeg plutselig vondt i magen fordi jeg ikke får fise. Prøver å slippe en når det blir mer uro i lokalet. Hvis jeg ikke får sluppet en, så blir jeg oppblåst. Anonymkode: 7a090...173 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #6 Skrevet 30. august 2019 Haha.. Kjenner meg godt igjen i dette ja. Jobber på et relativt bråkete lager. Hvis jeg står alene å jobber, tenker at det er trygt å slippe en fis siden det er så mye støy der allikevel, da kan du banne på at sjefen eller en kollega skal komme å spørre om noe. Anonymkode: 6a74f...4af 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #7 Skrevet 30. august 2019 Jeg smiler av denne tråden! Herlig at folk sier de fiser og når de prøver å slippe en smyger 😂 Anonymkode: 7a090...173 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #8 Skrevet 30. august 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå jeg er på kurs får jeg plutselig vondt i magen fordi jeg ikke får fise. Prøver å slippe en når det blir mer uro i lokalet. Hvis jeg ikke får sluppet en, så blir jeg oppblåst. Anonymkode: 7a090...173 men så er det også slik i forsamlinger, at det du bare tror er en liten lydløs en, blir et stort brak. Mens når du er alene og veldig full, så er det nesten umulig å få den ut,...som om det blir et slags vakuum inni der....eller den er på vei ut men du kjenner den bare kryper langt inn i kroppen din igjen. Anonymkode: 6ecc5...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #9 Skrevet 30. august 2019 Men det aller flaueste er når du sitter i bilen og sjekker meldinger etc utenfor butikken etter en dag på jobb, du slipper en skikkelig innestengt en og det banker på ruta di og der står læreren til barnet ditt... 🙈 Anonymkode: 5b8f3...b80 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #10 Skrevet 30. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det aller flaueste er når du sitter i bilen og sjekker meldinger etc utenfor butikken etter en dag på jobb, du slipper en skikkelig innestengt en og det banker på ruta di og der står læreren til barnet ditt... 🙈 Anonymkode: 5b8f3...b80 Huff. Jeg presterte å slippe en utenfor en bil en gang. Stod på parkeringen og stod mellom 2 biler. Hadde ikke nøkkelen så jeg ventet på sjaføren, promper. Selvfølgelig går jeg først da øye på en som sitter i bilen rett bak rumpa mi. Han MÅ ha hørt det. Anonymkode: 6ecc5...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #11 Skrevet 30. august 2019 Huff disse prompan... Anonymkode: 9ee50...b0e
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #12 Skrevet 30. august 2019 Jeg tør ikke å fise noe sted det kan komme til å være folk. Tør kun når jeg er helt alene 😁 Anonymkode: 717ad...0a1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #13 Skrevet 30. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tør ikke å fise noe sted det kan komme til å være folk. Tør kun når jeg er helt alene 😁 Anonymkode: 717ad...0a1 Ja men man får vondt i magen. Har gått på do for å fise på jobb, men når jeg skal fise selv om den presser på, så forsvinner den i det jeg faktisk kan fise! Anonymkode: 6ecc5...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #14 Skrevet 30. august 2019 10 timer siden, kaleidoskop skrev: 😂😂😂😂 Jeg døøøør. Ja, dette er så sant! Ja, jeg måtte bare opprette tråden da det skjedde igjen i dag. Jeg satt ved kjøkkenet , søsteren min satt musestille og så på tv lenge. Men i det jeg slapp den og stanken var rundt meg så reiser hun seg opp og kommer mot meg. Jeg lener meg til side slik at rumpa skal komme unna henne, sikkert psykologisk bare.... hun kommer mot meg og spør "hva gjør du?" Så finner jeg det første jeg kan distrahere henne med, tar et bilde av en bekjent som ble gravlagd for et par dager siden, holder det mot henne på en armlengdes avstand og soer bare "se". XD . Hun spør da bare hva det er, og jeg forklarer at personen ble gravlagd... huff. 😛 da gikk hun og kommenterte ingenting om lukta. Bare for at jeg skulle slippe å mobbes neste gang hun har venninner på besøk. Anonymkode: 6ecc5...fd8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå