Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har dere hund?   Hunder kan ikke leve på vegetarmat, huder trenger kjøtt og fett.  Hunder tar lite opp karbohydrater.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hve er en vegetaner? 

Anonymkode: 19522...ece

• Liker 4
Skrevet

Man er da vegetarianer/veganer på egne vegne og ikke dyrets.

Anonymkode: cecad...bb5

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man er da vegetarianer/veganer på egne vegne og ikke dyrets.

Anonymkode: cecad...bb5

Jo, men de serverer i kjøtt i sitt hus heller når de har gjester så det med hund var faktisk et veldig godt spørsmål

Anonymkode: ee566...a03

Gjest nyherinne
Skrevet
20 timer siden, LiseTV skrev:

Hei, har dere hund?   Hunder kan ikke leve på vegetarmat, huder trenger kjøtt og fett.  Hunder tar lite opp karbohydrater.  

Jepp, har 3 stykk. Hva har det med at jeg har valgt en vegetar stil? Hun får råforing til og med , altså kjøtt, fisk, og fugl. Eneste er at mine hunder får viltkjøtt, viltfanget fisk, og fugl som er selvskutt( ikke meg da men nabo)

Skrevet

Det heter vegetarianere.

Anonymkode: 330e9...d10

Skrevet

Mennesker er blitt så fine på det, at det er mange deler av dyret vi ikke spiser lenger, men kaster. Disse delene av dyret blir noen gangar brukt til hundemat. Vom råfor bruker for eksempel sånt kjøtt som ellers ville blitt kastet, så det er ingen dyr som blir drept for at hunden skal få mat

Bruker man vom råfor, så er det ingen dyr som blir drept for hunden din, så da ser jeg ikke problemer med å ha hund. Det er bare om du må drepe en sau for å mate hunden den at det er problematisk å være imot dreping av dyr. 

Anonymkode: f1a69...2bc

• Liker 1
Skrevet

Er vegetarianer og har både hund, man og barn som spiser kjøtt.

Ser ikke helt hva det har med mitt manglende kjøttinntak å gjøre :klo: 

Anonymkode: 5f087...be1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...