AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #21 Del Skrevet 4. september 2019 Denne gangen tok det to timer 🙈 Overlykkelig! Anonymkode: 3e3d1...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forumhei Skrevet 4. september 2019 #22 Del Skrevet 4. september 2019 På 30.8.2019 den 14.23, AnonymBruker skrev: Hei! Var nylig (for en uke siden) på intervju! Jeg vet at de snakket med referansen min onsdag! Håper virkelig at jeg får den! Men burde kanskje hørt noe innen nå om jeg hadde fått den! Referansene mine er gode og følte selv at intervjuet gikk bra MEN ... de har mange å velge i 🙈 Holder på å dø av spenning! Hvor lang tid tok det for dere å få svar etter jobbintervjuet? Holder på å krepere av spenning! Anonymkode: 1c16d...4c4 Fikk svar på sekundet vi var ferdig med intervjuet , de ville ikke la meg gå, var ikke vits å intervjuet flere sa han😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clefable Skrevet 4. september 2019 #23 Del Skrevet 4. september 2019 Jobben jeg har nå, har jeg fått dagen etterpå. Ved avslag hører jeg ofte tilbake en uke eller to senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #24 Del Skrevet 16. september 2020 Dytter på denne, lurer på det samme. Har ventet en uke nå... De har ringt referansene mine. Anonymkode: 8b2ca...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #25 Del Skrevet 16. september 2020 Etter intervju kan det gå alt fra timer til 3 måneder før du får svar. I det offentlige går det oftest lengst tid. Har med prosessene rundt. Så smør deg med tålmodighet. Anonymkode: 57097...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #26 Del Skrevet 16. september 2020 De sa de skulle ta en rask avgjørelse. Fillern, nå tror jeg at jeg ikke har fått den Til referansen min sa hun at de fine ordene fra referansen bekreftet det gode inntrykket hun fikk av meg. Anonymkode: 8b2ca...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #27 Del Skrevet 16. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De sa de skulle ta en rask avgjørelse. Fillern, nå tror jeg at jeg ikke har fått den Til referansen min sa hun at de fine ordene fra referansen bekreftet det gode inntrykket hun fikk av meg. Anonymkode: 8b2ca...0d0 Hvorfor tror du at du ikke har fått den? Jeg venter også på svar. De skulle komme med en avgjørelse i denne uken, og jeg blir mer og mer stressa 😣 Anonymkode: 0b4e8...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #28 Del Skrevet 16. september 2020 Ikke ta sorgene på forskudd! Dette varierer veldig fra bedrift til bedrift. Anonymkode: 76747...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #29 Del Skrevet 16. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at du ikke har fått den? Jeg venter også på svar. De skulle komme med en avgjørelse i denne uken, og jeg blir mer og mer stressa 😣 Anonymkode: 0b4e8...419 Jeg så bare for meg at rask avgjørelse betydde mandag, (siste intervjudag onsdag) og nå er det onsdag. Men skjønner at det kanskje er litt teit å tenke. Fant også ut i mellomtiden at jeg kjenner ei som jobber der, og hun har sagt til sjefen at jeg er så flink og hyggelig, og sjefen sa bare ok, så fint, gav ingen hint om hvordan jeg/ansettelsesprosessen ligger an. Jeg forstår at det selvfølgelig er riktig, at en leder opptrer profesjonelt, men det gav meg en følelse av å ikke få den. Og jeg hater min egen jobb akkurat nå, så jeg vil veldig gjerne ha den Anonymkode: 8b2ca...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #30 Del Skrevet 16. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg så bare for meg at rask avgjørelse betydde mandag, (siste intervjudag onsdag) og nå er det onsdag. Men skjønner at det kanskje er litt teit å tenke. Fant også ut i mellomtiden at jeg kjenner ei som jobber der, og hun har sagt til sjefen at jeg er så flink og hyggelig, og sjefen sa bare ok, så fint, gav ingen hint om hvordan jeg/ansettelsesprosessen ligger an. Jeg forstår at det selvfølgelig er riktig, at en leder opptrer profesjonelt, men det gav meg en følelse av å ikke få den. Og jeg hater min egen jobb akkurat nå, så jeg vil veldig gjerne ha den Anonymkode: 8b2ca...0d0 Årh, denne prosessen er så fæl, for man begynner å tvile sånn på seg selv i ventetiden. Vet du om det er mange som var med i prosessen? Jeg tenker også at rask avgjørelse er over helgen, men en venninne av meg som jobber med rekruttering sier at en til to uker er helt normalt. Anonymkode: 0b4e8...419 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #31 Del Skrevet 16. september 2020 15 minutter tok det for min del. Anonymkode: d526b...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #32 Del Skrevet 16. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Årh, denne prosessen er så fæl, for man begynner å tvile sånn på seg selv i ventetiden. Vet du om det er mange som var med i prosessen? Jeg tenker også at rask avgjørelse er over helgen, men en venninne av meg som jobber med rekruttering sier at en til to uker er helt normalt. Anonymkode: 0b4e8...419 Det var 70 søkere og 6 på intervju til 2 stillinger. Det er den første jobben jeg søker på på mange år, og med en ny utdannelse, så er veldig spent! Anonymkode: 8b2ca...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #33 Del Skrevet 16. september 2020 Kanskje de ikke har fått fatt på referansene dine Anonymkode: 924eb...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #34 Del Skrevet 17. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de ikke har fått fatt på referansene dine Anonymkode: 924eb...d43 De har snakket med begge referansene. Det er vel for tidlig å bli ordentlig utålmodig. Men er bare så spent! Anonymkode: 8b2ca...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #35 Del Skrevet 17. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De har snakket med begge referansene. Det er vel for tidlig å bli ordentlig utålmodig. Men er bare så spent! Anonymkode: 8b2ca...0d0 Det høres jo veldig positivt ut da. Virker jo rart om de skulle ringt referansene, fått gode tilbakemeldinger, og så valgt å ikke gå videre. Eller? De har ikke ringt mine enda, men jeg venter jo enda på en eventuell innkallelse til intervju to. Har du en god spent følelse? Jeg begynner å få vondt i magen. Fikk ikke sove i natt. Herregud. Jeg takler dårlig å vente på svar, altså. Føles som å leve i limbo. Ikke får jeg gjort noe fornuftig som å søke andre jobber heller. Huset er strøkent da, om ikke annet. Anonymkode: 0b4e8...419 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #36 Del Skrevet 17. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres jo veldig positivt ut da. Virker jo rart om de skulle ringt referansene, fått gode tilbakemeldinger, og så valgt å ikke gå videre. Eller? De har ikke ringt mine enda, men jeg venter jo enda på en eventuell innkallelse til intervju to. Har du en god spent følelse? Jeg begynner å få vondt i magen. Fikk ikke sove i natt. Herregud. Jeg takler dårlig å vente på svar, altså. Føles som å leve i limbo. Ikke får jeg gjort noe fornuftig som å søke andre jobber heller. Huset er strøkent da, om ikke annet. Anonymkode: 0b4e8...419 Virker positivt ja Men de har jo flere kandidater, og de ringte referansene mine før alle intervjuene var holdt. Så kan hende noen som var på intervju etter meg er mer aktuell. Blir gal av å vente, og veksler mellom å ville ha den, og til å tenke at den sikkert ikke er så bra. Tror det er en slags beskyttelsesmekanisme, for å ikke bli for skuffa. Må liksom tenke litt negativt om den 😂 Jeg får heller ikke søkt på andre jobber, for jeg gidder ikke hvis jeg ikke må. Masse lykke til! Håper vi får det svaret vi ønsker oss begge to Anonymkode: 8b2ca...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #37 Del Skrevet 18. september 2020 Fikk svar samme dagen jeg hadde intervju, ser ut som de ringte referansen min rett etter jeg dro 😂 Anonymkode: 985dc...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #38 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 17.9.2020 den 23.20): Virker positivt ja Men de har jo flere kandidater, og de ringte referansene mine før alle intervjuene var holdt. Så kan hende noen som var på intervju etter meg er mer aktuell. Blir gal av å vente, og veksler mellom å ville ha den, og til å tenke at den sikkert ikke er så bra. Tror det er en slags beskyttelsesmekanisme, for å ikke bli for skuffa. Må liksom tenke litt negativt om den 😂 Jeg får heller ikke søkt på andre jobber, for jeg gidder ikke hvis jeg ikke må. Masse lykke til! Håper vi får det svaret vi ønsker oss begge to Anonymkode: 8b2ca...0d0 Hvordan gikk det? 😅 Kom over denne tråden fordi jeg er i samme situasjon selv akkurat nå og holder på å gå på veggen. Jeg VIL ha den jobben! Intervjuet var i går da, men jeg var den siste som ble intervjuet. Anonymkode: 0de10...850 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #39 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan gikk det? 😅 Kom over denne tråden fordi jeg er i samme situasjon selv akkurat nå og holder på å gå på veggen. Jeg VIL ha den jobben! Intervjuet var i går da, men jeg var den siste som ble intervjuet. Anonymkode: 0de10...850 Ikke stress 😁 Vent til tirsdag/onsdag og ring dem! Anonymkode: c6e4c...851 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2021 #40 Del Skrevet 12. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan gikk det? 😅 Kom over denne tråden fordi jeg er i samme situasjon selv akkurat nå og holder på å gå på veggen. Jeg VIL ha den jobben! Intervjuet var i går da, men jeg var den siste som ble intervjuet. Anonymkode: 0de10...850 Jeg også, men jeg fikk beskjed om at de tar en avgjørelse i slutten av neste uke. Anonymkode: 36a0a...21c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå