Gå til innhold

Diskusjon angående en matrett med kjæresten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har en liten diskusjon der vi har to forskjellige meninger om noe som hun kaller en veldig normal middag.

Hun mener at kyllingkjøttdeig, ris og mais er en veldig normal middag. 

hva tenker dere? 

Anonymkode: c6d97...288

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye karbohydrater da 🤣

Anonymkode: 57cc0...055

Gjest Krampus
Skrevet

Jeg ville sagt det er en middag når man prøver å få brukt opp ting

Skrevet

Hvis det er det hun er vokst opp med og vant til så er det normalt for henne.  

Jeg er vokst opp med kyllinglår og potetgull som lørdagiddag og det er normalt for meg. Ikke normalt for kjæresten igjen.  

Er vel ikke opptil deg å definere hva som er normalt eller ikke. 

Anonymkode: 2f4f0...60d

• Liker 2
Skrevet

Tja....jeg ville vel klassifisert det som en "hybelmiddag". Hadde kyllingkjøttdeigen blitt byttet ut med kyllingfilet eller kyllinglår, så hadde det nærmet seg en mer "normal" middag. Utover det høres det i grunnen bare tørt, smakløst og kjedelig ut. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis det er det hun er vokst opp med og vant til så er det normalt for henne.  

Jeg er vokst opp med kyllinglår og potetgull som lørdagiddag og det er normalt for meg. Ikke normalt for kjæresten igjen.  

Er vel ikke opptil deg å definere hva som er normalt eller ikke. 

Anonymkode: 2f4f0...60d

Nå er det ikke snakk om personlige meninger over hva som er normalt eller ikke. Men hva folk flest spiser. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye karbohydrater da 🤣

Anonymkode: 57cc0...055

Tror ikke dette er en kropp&helsehysteritråd.

Anonymkode: ec77a...bc1

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det ikke snakk om personlige meninger over hva som er normalt eller ikke. Men hva folk flest spiser. 

Det er ikke noe jeg ville spist, men folk har forskjellige vaner og forskjellig smak.

Anonymkode: 31103...42a

Skrevet

Glad jeg ikke er sammen med noen som er så opptatt av å ha rett at de lager tråd om det på forum! For å svare på spørsmålet, så tror jeg at de fleste har spist kjøttdeig og ris pluss en grønnsak eller to. Kanskje mer enn en gang også, så ja, da vil jeg si at det er vanlig selv om folk ikke ofte har det til middag. Det er vanlig med fårikål også, selv om de fleste spiser det kun et par ganger i høstsesongen.

Anonymkode: 9cc79...3e0

• Liker 2
Skrevet

Hvis det er snakk om stekt kyllingkjøttdeig, ris og mais servert i hver sin lille "haug" på en tallerken så ville jeg vel ikke kalle det normal middag. Bare trist. Steker man kyllingkjøttdeig, ris og mais (Og gjerne noen flere grønnsaker!) sammen og tilsetter litt krydder og saus (Enten i retten eller kanskje aller helst ved siden av) så kan det imidlertid begynne å ligne på noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...