Gå til innhold

Hvor kan man dusje gratis i en by?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil helst ikke bry venner med dette, fordi jeg trenger en løsning for flere uker. Noen som vet om noen offentlige steder man kan dusje billig eller gratis?

Anonymkode: 5faf8...84d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvilken by du bor i og din situasjon. Tror dessverre ikke det finnes gratis tilbud. Men campingplass kan være et alternativ, usikker på hva det koster det er men det går jo an å høre. 

Anonymkode: b8d8b...a13

Skrevet

Spør om gratis prøvetime på treningssenter. Det er riktignok litt styrete å finne nytt treningssenter hver gang du skal dusje i en periode på flere uker, men det kan jo gå i nødsfall.

Anonymkode: 3b5f1...e7f

• Liker 1
Skrevet

Eller spør på det lokale treningssenteret om du kan betale noen kroner for å dusje der noen mnd. Vil da anbefale en som ikke er i kjede og snakk med eier/leder om mulig. 

Skrevet
1 minutt siden, kaleidoskop skrev:

Eller spør på det lokale treningssenteret om du kan betale noen kroner for å dusje der noen mnd. Vil da anbefale en som ikke er i kjede og snakk med eier/leder om mulig. 

Jeg har forsøkt det, men de rundt der jeg bor er ubemannet. Må ha nøkkelkort/kode osv.

ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har forsøkt det, men de rundt der jeg bor er ubemannet. Må ha nøkkelkort/kode osv.

ts

Tror likevel du kan spørre om prøvetime. Da får du i tilfelle en kode du kan bruke første gang.

Anonymkode: 3b5f1...e7f

Skrevet

Svømmehallen? 

Anonymkode: c8992...78d

• Liker 1
Skrevet

Det er nok mange steder man kan dusje, men neppe helt gratis. Jeg hadde meldt meg inn på det billigste treningssenteret jeg fant og vært medlem der i en måned (eller så lenge du trenger dusjen). 

Anonymkode: c8af6...214

Skrevet

Du trenger ikke dusje for å bli ren. Det holder med en vask og/eller vaskefat.

Anonymkode: d9f8f...bcb

• Liker 4
Skrevet

Det er dusj i garderobene på universitetsområdet mitt samt på arbeidsplassen min. I tillegg har jeg det billigste treningsabonnementet i byen. Høres ut som du skulle ha vært i mine sko. 

Anonymkode: 28f4d...973

Skrevet

Hvis dette er langvarig, så hadde jeg meldt meg inn på det billigste treningssenteret og dusjet der. 

Anonymkode: 48397...b55

• Liker 1
Skrevet

Sjekk nærmeste svømmehall, hvis det er en  i nærheten. Der bør du kunne dusje for prisen av en enkeltbillett. Her i områder tror jeg at det koster rundt 60 kr. 

Skrevet

Sjekk om det er Fontenehus i nærheten https://www.fontenehus.no/ 

Vet at noen av de har dusj, så er vel bare å melde seg inn for en periode 😂🤣

Anonymkode: 8c9cd...93a

• Liker 1
Skrevet

Arbeidsplassen min har flere dusjer som vi ansatte kan bruke. Har du tilgang på noe lignende? På jobben eller skolen? 

Anonymkode: 89d57...be6

Skrevet

På Sætre (Hurum) har de gratis dusj og toalett, om du er veiene forbi der:-)

Skrevet

Spør på et hotell. Et hotell på Lillehammer f.ex. tilbyr hyttefolk å dusje rimelig der. Ellers kan man vaske håret i vasken og vaske seg med klut, det funker i noen uker.

Anonymkode: 6813c...38f

Skrevet

Vet at også noen bensinstasjoner har dusj med tanke på langtransportsjåfører etc.  Ikke gratis men ikke dyrt! 

Anonymkode: 8f397...0fc

Skrevet (endret)

Sjekk ut Oslo seilklubb. De aller fleste havner har en seilforening hvor du kan gå på toalettet og dusje, helt gratis. Ment for seilere selvfølgelig, men må du dusje, så må du dusje.

Endret av Oisann
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spør på et hotell. Et hotell på Lillehammer f.ex. tilbyr hyttefolk å dusje rimelig der. Ellers kan man vaske håret i vasken og vaske seg med klut, det funker i noen uker.

Anonymkode: 6813c...38f

Ja, man kan bruke hanicap toalett på sentre.

Anonymkode: 5c161...e1c

Skrevet

Svømmehaller? Hva med å høre med nærmeste idrettshall om du kan få lov å låne en dusj (når det ikke er i bruk av ulike lag)?

På jobb? Mange arbeidsplasser har dusj. 

Jeg hadde dusjet hos venner om jeg var på besøk. Spurt på forhånd. De fleste sier vel ja til det en gang i ny og ne. 

Kanskje du har en campingplass i nærheten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...