AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Jeg har en sønn som ligger på nederste strek og en datter som ligger på øverste strek. Mannen og jeg er gjennomsnittlig høye. Synes det er interessant at barna kan være så forskjellige. Flere som har det slik? Og for å komme noen i forkjøpet... nei, jeg har ikke ligget med naboen, postmannen osv. Anonymkode: 56b47...815
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 Mitt barn nr. 2 er ikke født enda, men ser ut til å være litt mindre enn den gjennomsnittlige søsteren sin foreløpig. Men broren min og jeg var helt ulike. Jeg lå helt nederst, i blant under skjemaet, og han lå på øverste vekstkurve. Som voksne er jeg lav og spedbygd, mens han er gjennomsnitlig høy. Vi har lave foreldre. Anonymkode: c7975...075
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 19 minutter siden, AnonymBruker said: Mitt barn nr. 2 er ikke født enda, men ser ut til å være litt mindre enn den gjennomsnittlige søsteren sin foreløpig. Men broren min og jeg var helt ulike. Jeg lå helt nederst, i blant under skjemaet, og han lå på øverste vekstkurve. Som voksne er jeg lav og spedbygd, mens han er gjennomsnitlig høy. Vi har lave foreldre. Anonymkode: c7975...075 Interessant. Holdt dere dere på kurven hele oppveksten? Hvor høy er du nå? Blir spennende å se om lillesøster tar igjen storebror. 😊 Anonymkode: 56b47...815
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 Jeg har to jenter, en med gjennomsnittlig høyde og en som er høy. Har vært på to ulike kurver hele veien. Anonymkode: 0f0ad...67a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 Mine har vært veldig forskjellige, gutter med fire års aldersforskjell. Den eldste var rund og god, den yngste var/er liten og sped. Faren var rund som baby og er kraftig bygget, mens jeg var en tynn baby og er liten og sped. Så de ligner en av hver. Anonymkode: bdd55...7f5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #6 Skrevet 30. august 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Interessant. Holdt dere dere på kurven hele oppveksten? Hvor høy er du nå? Blir spennende å se om lillesøster tar igjen storebror. 😊 Anonymkode: 56b47...815 Jeg tror vi gjorde det, jeg vet i hvert fall at jeg alltid har vært liten. Jeg har ikke sett kurvene våre, det var moren min som fortalte dette da jeg fikk barn selv. Jeg er 1.54 cm som voksen. Moren min sine to søsken er forresten relativt høye, og hun er 1.56. Anonymkode: c7975...075
Irja Skrevet 30. august 2019 #7 Skrevet 30. august 2019 Datteren min lå på/noe over gjennomsnittet. Sønnen min ligger helt nederst innenfor den såkalte «normalen»
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #8 Skrevet 30. august 2019 Har en gutt som ligger over skjemaet både på vekt, høyde og hodeomkrets. Og to jenter som ligger under gjennomsnittet, rundt 20-30 percentilen) på alt. Anonymkode: c6518...cf0
Kontorotta Skrevet 30. august 2019 #9 Skrevet 30. august 2019 Ingen av mine tre har vært på samme kurve. Men det som er morsomt å se, er at frem til 2 års alderen, holdt alle tre samme utviklingen. Alle tre gjorde hopp eller flatet ut på de samme stedene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå