Gå til innhold

Vont i testiklene - kanskje mest menn som kan svare?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lurer på om det er noen andre har samme problemet som meg. Når jeg har sex, og orgasmen nærmer seg, trekker testiklene seg opp mot penis. Noen ganger kryper den ene opp langs siden, og noen ganger HELT over penis. Dette setter jo en ganske stor demper på avslutningen. Har en liten mistanke om at sædlederne har snurret seg, men vet jo ikke om dette går an i det hele tatt??? Noen som vet råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HUFFAMEG!! Enig med Hege. Hvis sædlederne mine hadde begynt å snurre seg inni meg (hvis jeg var mann altså), ville jeg absolutt gått til lege!!! Hørtes ille ut.

Maiken

Skrevet

Jepp, sædlederene kan snurre på seg, og det er faktisk farlig!! Trøsten er at det er enkelt å gjøre noe med, en bitteliten operasjon, og du er oppegående samme dag. X-en min fikk gjort den operasjonen på morgenen, og rakk å komme seg på skolen til etter lunch!! Så kom deg til legen med en gang, dette er akutt!

Skrevet

Hmmm, dette har jeg også fått noen ganger. Det skjer som regel når jeg er ekstra kåt. Da blir jo P#### ekstra hard. Det virker nesten som om det ikke er noe mer plass i pungen. Når det da går forsvinner den ene steinen litt opp over penis. Ganske ubehagelig, men j har ikke tenkt på at dette kunne være en feil.... Men nå ble j litt usikker, lege:(grøss :o drive å tukle der nede er ikke akkurat det jeg setter høyest:)... Men dette er nok ikke det helt rette forumet for dette. he he

Skrevet

Hei igjen

Kunne kanskje virdert å gå til legen hvis dette var et problem som oppstod hver gang jeg har sex. Men det ser ut som om jeg har fått svar på det jeg lurte på ihvertfall.... at sædlederne virkelig kan snurre seg.

Det er mest periodevis problemet oppstår. Kanskje hver 5-6 gang hvis jeg har uregelmessig sex. Når jeg har regelmessig sex (hver eller annen hver dag) er ikke dette et problem i det hele tatt. Kan kanskje ha noe med at det er bedre plass i pungen? Ikke vet jeg, men vet nå at legebesøk er alternativet hvis det utvikler seg. ..... mye rart en skal oppleve..........

Skrevet

Hehe.... typisk menn! Livredde for at legen skal "tukle" med utstyret! Men jeg lover det at du heller vil gå til legen med en gang. Er det snurr så er det snurr, og det blir IKKE bra av seg selv uansett om det ikke gjør vondt i en periode. Forresten så risikrere du at dette gjør det barnløs dersom du ikke får gjort noe med det (dersom det virkelig er snurr det er snakk om....skal selvfølgelig ikke stille noen diagnose over nett her).

Gjest Anonymous
Skrevet

Ragnhild !

Man blir vel ikke barnløs av å ha snurr på sædlederen ?

De barn man allerede har, blir vel ikke berørt ?

hilsen chris, som ikke klarte å la være

Skrevet

Poenget er at en lege kan si hva det er som er galt her. Det kan ikke vi, selv om vi kanskje kan ha en aning. Men vi vet ikke.

Hva om det er noe annet som er galt, mens du slår deg til ro med den "diagnosen" du har fått herfra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...