Gå til innhold

Airbnb når du er hjemme selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som leier ut (Airbnb) som kan dele erfaringer? Vi har et veldig stort hus men desverre er det ikke ordnet slik at vi kan drive med fast uteleie. Derimot kunne det vært fint å leie ut enkelte dager iløpet av året. Hva forventer man når man leier? Tenker at det skal ikke være så dyrt å leie her 😊

Anonymkode: 099ba...e61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor dere et sted der det vil være aktuelt for turister å besøke? Kan ikke se for meg andre som vil leie airbnb-rom i delt hus. Har dere barn? Jeg personlig ville ikke turt det om jeg hadde barn, men om det bare er voksne så kan man jo se an de som søker om å få leie og bare si ja til de med god rating :) Sikkert greit å tenke på ting som bruk av bad og kjøkken, hvor mye av huset de som leier skal få være i osv (vet sånt pleier stå i airbnb-annonser jeg har sett på som turist)

Anonymkode: bb0ab...f8b

Skrevet

(Eventuelt andre tilreisende enn turister da, om det er et sted der det er vanlig med bryllup, konferanser, konserter eller annet slikt)

Anonymkode: bb0ab...f8b

Skrevet

Jeg har bodd på hostel i utlandet som egentlig var leiligheten til en ung dame. Hun hadde to soverom hun leide ut, i tillegg til sitt eget. Kjøkken og bad brukte alle. Var bare ungdommer der da.

Har du sjekket ut couch surfing?

Anonymkode: 8003c...cd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...