MissJ Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 Hver eneste måned er jeg litt mer forsinket enn forrige, og det irriterer meg noe sinnsykt :evil: Problemet mitt akkurat denne gangen, er at jeg hadde regnet ut at jeg ville være ferdig med mensen i gooood tid til neste uke, da vi skal reise utenlands for å gifte oss (JIPPIIII!!! :-) ) Men nå er det en uke siden jeg skulle hatt mensen, og den er fortsatt ikke kommet!!! Og ikke nok med det, jeg tok en test før i dag og den er selvfølgelig negativ. Vi har gått i snart 14 måneder uten prevensjon uten noe resultat :cry: ... Håper bare den dukker opp snart, så jeg ihvertfall har en sjans til å bli ferdig til bryllupsnatta... Men shit samme, det blir nok et faaaantastisk bryllup uansett!!! Men jeg er klar for baby nå, ja... Måtte bare få ut frustrasjonen! Ha en finfin helg alle sammen!
Skytte Skrevet 13. mai 2005 #2 Skrevet 13. mai 2005 Gratulerer med giftemål!! :-) Det er sinnsykt kjedelig å vente ja..Til å bli gal av! Jeg hadde IKM på søndag som var, testa neg dagen før og dagen etter. Men den har fortsatt ikke kommet..Kjentes virkelig ut som den kom idag, men nei! Å jeg vil også bare bli ferdig med den slik at vi kan begynne på ny prøving! Blir så lei av å teste, nederlag på nederlag. Så nå skal jeg i allefall vente til over helga før jeg tar enda en, hvis den ikke dukker opp da... Men det er så lett å si at man skal vente.....Kunne sikkert testa hver gang jeg gikk på do Det er bare godt å få ut frustrasjonen! Skjønner deg godt, det er bra vi er flere! Lykke til med ekteskapet og prøvingen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå