AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Har et veldig fint sexliv med en mann. Jeg har bare aødri initiert til runde 2, det skulle jeg veldig gjerne gjort. Han kommer relativt fort, noe jeg liker og det tenner meg veldig. Jeg kommer lett jeg også. Men da blir akten så fort over. Hvordan vet jeg når han er klar igjen og hvordan få han kåt igjen etter en utløsning? Anonymkode: bac06...038
draug 75 Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 At han har reisning burde være tegn godt nok. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Er mann selv. Etter første runde, hvis noe skal tørkes bort osv, gjør det, legg deg inntil han og bare stryk og berør han som du pleier. Du merker raskt når junior begynner å våkne til liv. For min del kan det være alt fra 5min til 30 min etter første runde. Jeg er i starten av 40 årene. Er mannen din yngre kan han kanskje være klar raskere. Anonymkode: 3c84a...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 D går jo an å si- jeg er fremdeles kåt jeg, kan vi fortsette litt til? Eller bare fortsette å stryke og kose og kysse osv, og ta det derfra. Du kjenner jo når han er hard igjen. Anonymkode: 6e336...472
bullehurk Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 Gjør som jeg, finn en yngre partner. Liten pause, så er det duket for både runde 2 og 3. 😉 1
ToMan Skrevet 30. august 2019 #6 Skrevet 30. august 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: D går jo an å si- jeg er fremdeles kåt jeg, kan vi fortsette litt til? Eller bare fortsette å stryke og kose og kysse osv, og ta det derfra. Du kjenner jo når han er hard igjen. Anonymkode: 6e336...472 Ja det trenger vel ikke gjøres mer komplisert enn som så. 😉 Ville absolutt ikke tatt det ille opp om dama ønsket mer, gjør jo ofte det selv også. 1 time siden, bullehurk skrev: Gjør som jeg, finn en yngre partner. Liten pause, så er det duket for både runde 2 og 3. 😉 Menn over 40 kan også være klar for både runde 2 og 3 relativt kjapt. 😉 Endret 30. august 2019 av ToMan Skrivefeil
bullehurk Skrevet 30. august 2019 #7 Skrevet 30. august 2019 2 timer siden, ToMan skrev: Ja det trenger vel ikke gjøres mer komplisert enn som så. 😉 Ville absolutt ikke tatt det ille opp om dama ønsket mer, gjør jo ofte det selv også. Menn over 40 kan også være klar for både runde 2 og 3 relativt kjapt. 😉 Vel ... noen kan nok det, men jeg kan ikke si at jeg er direkte imponert ihht. min erfaring
ToMan Skrevet 30. august 2019 #8 Skrevet 30. august 2019 19 minutter siden, bullehurk skrev: Vel ... noen kan nok det, men jeg kan ikke si at jeg er direkte imponert ihht. min erfaring Du har truffet feile menn da 😎 Fort gjort det, kan skje selv den beste. 1
SardintrollReturns Skrevet 30. august 2019 #9 Skrevet 30. august 2019 Folk er forskjellige men her holder det å kline og kose med ham, tar ikke lang tid før han er stiv og klar igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #10 Skrevet 30. august 2019 Her går typen på badet å vasker seg, jeg blir liggende, han kommer inn for å kose litt og da begynner jeg å leke og kose med penisen hans igjen så er runde to igang Menn som bare gir seg etter runde 1 når de kommer så fort kaller jeg ikke for ekte menn. Du burde snakke med han og si at du gjerne vil fortsette og at hvis penisen hans ikke er klar så kan han jo slikke deg og bruke dildo på deg Anonymkode: 7a119...251 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #11 Skrevet 30. august 2019 Ts her: jeg ser jo at det egentlig ikke er så vanskelig etter hva dere skriver her. Men jeg er redd for (fordi jeg mener å ha lest eller hørt) at menn synes tanken på sex er ekkel etter de har hatt utløsning. Stemmer dette? Det er hovedgrunnen til at jeg ikke tør å initiere videre... Anonymkode: bac06...038
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #12 Skrevet 30. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her: jeg ser jo at det egentlig ikke er så vanskelig etter hva dere skriver her. Men jeg er redd for (fordi jeg mener å ha lest eller hørt) at menn synes tanken på sex er ekkel etter de har hatt utløsning. Stemmer dette? Det er hovedgrunnen til at jeg ikke tør å initiere videre... Anonymkode: bac06...038 Overhodet ikke . Det har jeg aldri hørt . Og har opplevd kun det motsatte Anonymkode: 7a119...251
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #13 Skrevet 31. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her: jeg ser jo at det egentlig ikke er så vanskelig etter hva dere skriver her. Men jeg er redd for (fordi jeg mener å ha lest eller hørt) at menn synes tanken på sex er ekkel etter de har hatt utløsning. Stemmer dette? Det er hovedgrunnen til at jeg ikke tør å initiere videre... Anonymkode: bac06...038 Jeg vil ikke si ekkel, men i noen få minutter er tanken på sex helt fraværende. Jeg hadde syntes det var helt ok om hun begynte å kose, og vise lyst på mer etter 5 minutter. M50. Anonymkode: d1c67...057
Rotehodet Skrevet 31. august 2019 #14 Skrevet 31. august 2019 17 timer siden, bullehurk skrev: Gjør som jeg, finn en yngre partner. Liten pause, så er det duket for både runde 2 og 3. 😉 Den skjønte jeg ikke, er det kun yngre menn som klarer runde 2 og 3? I så fall viser fødselsattesten min feil
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #15 Skrevet 31. august 2019 BJ løser saken 😉 Anonymkode: bebe8...91e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #16 Skrevet 31. august 2019 For meg har det funket å klå litt her og der etter litt pause. Kysse han mens jeg koser med hånda inni håret fra nakken og opp på han og så flytte seg nedover med hånda eller munnen. Kun 1 gang d ikke har funket og det var på en ung jypling på 27🙈🙈. Men han jeg har nå midten av 30 årene funker fjell. Eller så er d han som sier... du må ikke tro du er ferdig enda😉😉😉. Begge veier er digg. 👍🏻👍🏻👍🏻 Hilsen voksen dame😊 Anonymkode: 263ef...38f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå