AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Jeg er fosterbarn og fosterforeldrene mine vil ikke betale for sertifikatet mitt. Nå har faren min sagt at han vil betale for sertifikatet siden fosterforeldrene ikke vil( de har penger til det altså) Er ikke det litt rart at han skal gjøre det siden jeg har bodd i fosterhjem nesten hele livet mitt? Jeg har hatt bare litt kontakt med faren min siden han har vært på kjøret. Anonymkode: 99f0a...cce
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 Det er ikke alle som betaler for barnas sertifikat (og da mener jeg både biologiske, fosterbarn og adopterte). Jeg syns ikke det er rart. Jeg fikk selv grunnpakken av mine foreldre til 18-årsdagen (med skriftlig avtale på at alt skulle tilbakebetales om jeg noen gang begynte å røyke). Resten betalte jeg selv. De ville ikke øvelseskjøre med meg, så det ble mange 1000 å betale for meg også. Anonymkode: c3b9a...318 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Jeg har vokst opp hos biologisk mor som ikke kunne betale lappen for meg. Faren min er død, så jeg betalte alt selv. Jobbet og sparte. Anonymkode: bab77...cbe
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 Mine (biologiske) foreldre hadde ikke råd til å sponse lappen på meg, aldri hatt råd til å ta den selv heller. Så nå er jeg snart 40 år og fortsatt uten.... Så bare vær takknemlig for at din far vil gi deg den muligheten. Kansje han føler han gir noe tilbake, etter at han sviktet deg i barndommen? Anonymkode: ae85f...9d4 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 Foreldrene mine hadde råd til å betale lappen for meg, men jeg måtte betale alt selv med deltidsjobben min. Anonymkode: a2a58...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå