Gå til innhold

Bursdagsgave til jente 7 år, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jenter i denne alderen liker. Det er en klassebursdag som sønnen min skal i. Tips tas imot med takk! 

Anonymkode: 31b0d...5cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pris ?

Anonymkode: a1936...425

Skrevet

Har dere noen makspris å gå ut i fra? I min sønn sin klasse har vi 100 kr som makspris. 

Har jenta større søsken? Jeg synes det er lettere å komme med forslag til de som ikke har det, da de gjerne ikke har så mye i huset sitt av leker fra før av..

Anonymkode: e40bd...e0f

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere noen makspris å gå ut i fra? I min sønn sin klasse har vi 100 kr som makspris. 

Har jenta større søsken? Jeg synes det er lettere å komme med forslag til de som ikke har det, da de gjerne ikke har så mye i huset sitt av leker fra før av..

Anonymkode: e40bd...e0f

Vi har også 100 kr som makspris. Har ikke eldre søsken, nei. 

TS

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har også 100 kr som makspris. Har ikke eldre søsken, nei. 

TS

Så ho e enebarn?

Anonymkode: a6660...094

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så ho e enebarn?

Anonymkode: a6660...094

Ja!

Skrevet

Dere som er mødre til jenter i den alderen, hva er «in» blant dem? Hva liker de å leke med/ drive med etter skolen/ på fritiden? :) 

Skrevet

Slim er ikke veldig populært blant foreldre, just sain' og penger er jo kjedelig😅 

Vi hadde nettop barnebursdag for 7åringen. Hun fikk mye forskjellig (tegnesaker, godteri, barbiedukker, hårstrikker) og ble glad for alt, men slike «styleting» som hårfarge og neglekit slo kanskje best an😀 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja!

Jenta som har bursdag, er det dattera til hun som kaller seg Trolletrine her på Kvinneguiden?

Anonymkode: 46b8f...ef4

Skrevet

Har kjøpt Yatzi og Ludo. Noen små lekebiler i metall, sprettballer og små eller store posters. 

Lipgloss, leppepomade i søte små metallbokser, hårpynt og neglesaks og annet som hårbørste eller kam. Sokker med fint eller morsomt motiv. T-skjorte med det samme. Lue og vanter. 

Anonymkode: 6a2a8...7a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...