AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Først har vi alltid hengt sammen fra vi begynte i første klasse, ut skoletiden, ut ungdomstiden og fremdeles et godt vennskap som voksne. I perioder har vi vært av, i perioder har vi kranglet, men alltid funnet ut av ting og beholdt vennskapet. Vi liker mye av det samme så nå har vi funnet oss hver vår bror og blitt svigerinner! Jeg møtte fyren min først og på fester hos oss så ble det søt musikk mellom henne og broren hans. Jeg er redd for å bli for tette eller at noe gjør slik at jeg mister dette vennskapet. Sånn som det ligger an i familien deres så kan vi ende opp som veldig nære naboer også! Om det skulle bli slutt mellom de så er jeg redd for å måtte velge. Om det blir slutt mellom meg og kjæresten så er jeg redd jeg mister henne også. Noen som har vært gjennom dette? Anonymkode: d376e...63f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 Jeg har gjort det omvendte, gått fra svigerinner til venninner Voksne mennesker beholder jo forholdet selv om et annet forhold tar slutt. Og hun er tanten til barna mine. Når det er bursdag her i huset (til barnet jeg og eksen har) kommer både ekssvigerfamilien, min ekssvigerinne, eksmann med ny partner og nye barn, og alle har det veldig hyggelig. Jeg besøker også venninnen min ofte. Jeg skjønner ikke hvorfor forhold skal ha noe å si for et vennskap, så lenge man er over 13 år.. Anonymkode: b526d...fcf
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Som AB over - fra svigerinner til venninner, og et forhold jeg vet vil vare selv om det skulle bli brudd. Men nå er både vi og svigerfamilien av den rause typen. Det viktigste tipset fra meg er å passe på er hvor personlig man blir. Med nære venninner kan man ofte dele litt fra ekteskap og problemer, det kan være et fint sted å blåse ut. Men når venninnen også er familie er ikke dette greit lengre. Anonymkode: 5ae6b...325
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Som AB over - fra svigerinner til venninner, og et forhold jeg vet vil vare selv om det skulle bli brudd. Men nå er både vi og svigerfamilien av den rause typen. Det viktigste tipset fra meg er å passe på er hvor personlig man blir. Med nære venninner kan man ofte dele litt fra ekteskap og problemer, det kan være et fint sted å blåse ut. Men når venninnen også er familie er ikke dette greit lengre. Anonymkode: 5ae6b...325 Nå har jeg og hun her delt absolutt alt siden vi var 6 år gamle, så det er ikke noe vi ikke vet om hverandre. Anonymkode: d376e...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå