Gjest Kari N Skrevet 13. mai 2005 #1 Skrevet 13. mai 2005 Er det trøffelhelten som er ute med en av sine parodier igjen, eller er det andre som vil melde seg: Får smake egen medisin
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #3 Skrevet 13. mai 2005 Offisielt aner jeg ikke hva du snakker om, og det er helt tilfeldig at bandet mitt heter Gatas Plagiat.
Gjest Kari N Skrevet 14. mai 2005 #4 Skrevet 14. mai 2005 Offisielt aner jeg ikke hva du snakker om' date=' og det er helt tilfeldig at bandet mitt heter Gatas Plagiat.[/quote']
Gjest Anonymous Skrevet 17. mai 2005 #5 Skrevet 17. mai 2005 Vi holder forresten også på med en barneplate i disse dager, da under bandnavnet Gråtass Parlament. Du finner oss på nettstedet www.drivehim.nu
Gjest Kari N Skrevet 18. mai 2005 #6 Skrevet 18. mai 2005 Begynt på en litt mildere linje altså. I den tro at du faktisk kan finne på å gjøre slike ting, så måtte jeg trykke for å se om linken var reell.
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2005 #7 Skrevet 20. mai 2005 I den tro at du faktisk kan finne på å gjøre slike ting, så måtte jeg trykke for å se om linken var reell. Den blir det snart, vi har bare litt kluss med konsulenten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå