AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Har en nabo som bor rett ovenfor oss som er mye ute med barna på ettermiddagene og helgene i hagen sin der de leker seg, de har to barn på rundt 2 og 5 år, vi leker også mye i hagen samtidig som dem, og vi ser rett opp til de på skrå ifra hagen vår. Vår unge er 18 mnd, har tenkt lenge på å bare gå dit med ungen å prate litt å at ungene kan leke litt sammen en gang, men tørr aldri så vet jeg ikke om det blir helt rett å komme busende, vi har bestandig bare sagt «hei» når vi har treft på hverandre. Dette er moren til barna jeg snakker om. Hva ville dere gjort? Leke med barna hver for oss som vi har det eller av og til stikke oppom når de er ute allikevell 😊 Anonymkode: 24a64...24c
student86 Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 Ville spurt neste gang du treffer moren, om dere kan komme opp til dem en tur:)
Belima Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Jeg ville spurt moren om de ville komme til deres hage å leke. Lettere å invitere til egen hage enn å be seg selv til noen andre synes jeg. 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 Helt innafor synes jeg. Men ikke å være der i timesvis da. Så kan dere se om de etterhvert tar initiativ også, eller om de begrenser det. Anonymkode: 130f2...bda 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 Gjør det, enten inviter over eller gå dit selv. Vi har en nabo med ei jente på samme alder som datteren vår, foreldrene virker kjempegreie, men jeg har noe som minner om sosial angst og tør ikke bli kjent med folk, selvom jeg prater og gjør alt det som passer, men er bare redd 😂 gjør det, ta initiativ. ❤️ Anonymkode: 3f67f...08b
Gjest WhisperingWind Skrevet 30. august 2019 #6 Skrevet 30. august 2019 Hadde spurt om det var greit om vi kom på besøk til playdate😊
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #7 Skrevet 30. august 2019 Tenk i motsatt tilfelle, TS: hadde det gjort noe om naboen kom og spurte om barna kunne få leke i deres hage med deres barn? 😊 Prøv å ta initiativ, det er absolutt ingenting galt med det og blir naboen brydd av at dere inviterer dere selv, så blir hun sikkert like brydd av å bli invitert til deres hage. 😉 mulig hun også tenker det samme som deg uten å gjøre noe med det, hvem vet 😊 Anonymkode: 72e6b...3ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå