AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Skal prøve å gjøre det så kort som mulig, vi har ikke noe særlig kontakt med svigerfamilien da de har gjort mye som ikke er ok. Skal prøve å ikke gå noe mer innpå det... jeg fødte for noen måneder siden og fikk vel besøk av svigerforeldrene først etter en måned, min svoger ringte mannen et par dager etter og begynte å krangle i telefonen med han.... Så nå har kona hans født også, og vi har valgt å ikke ringe dem pga det han gjorde og ting han har gjort tidligere som er direkte slemt gjort. Jeg vurderer å sende dem en gave med gratulasjon bare for å være høflig. Selvom jeg ikke mener at de fortjener noenting da de bar har lagd kvalme de to siste årene. hva ville du gjort? Kan nevnes at jeg ikke ønsker å hevne meg på det de gjør og har gjort. Men bare få slutt på det... Anonymkode: 59f30...c47
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skal prøve å gjøre det så kort som mulig, vi har ikke noe særlig kontakt med svigerfamilien da de har gjort mye som ikke er ok. Skal prøve å ikke gå noe mer innpå det... jeg fødte for noen måneder siden og fikk vel besøk av svigerforeldrene først etter en måned, min svoger ringte mannen et par dager etter og begynte å krangle i telefonen med han.... Så nå har kona hans født også, og vi har valgt å ikke ringe dem pga det han gjorde og ting han har gjort tidligere som er direkte slemt gjort. Jeg vurderer å sende dem en gave med gratulasjon bare for å være høflig. Selvom jeg ikke mener at de fortjener noenting da de bar har lagd kvalme de to siste årene. hva ville du gjort? Kan nevnes at jeg ikke ønsker å hevne meg på det de gjør og har gjort. Men bare få slutt på det... Anonymkode: 59f30...c47 Er jo jevt av deg, men kan jo også vente til jul og dere gir julegave? Anonymkode: b82b1...536 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Send gave. Vær et bedre menneske om alle sitter å surer på hver sin kant, blir jo aldri noe løst. Anonymkode: debfb...0e7 13
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 Send gave. Jeg tenker at det sier mer om dem enn om dere hvordan de oppfører seg. Og selv om de ikke oppfører seg bra, så trenger det ikke bety at dere skal legge dere på samme nivået som dem. Anonymkode: 45ce4...869 5
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 Spiller ingen rolle om de er familie/slekt. Ha ikke negative mennesker i livet ditt. De kommer til å fylle deg med negativ energi. Kutt dem ut og ha folk som gir deg god energi rundt deg. Livet vil automatisk bli mye bedre. Om du gir dem en gave, er det som du ikke tør å være deg selv. Alltid vær deg selv, og igjen.. Livet blir automatisk bedre. Anonymkode: 74930...39b 1
Nuith Skrevet 30. august 2019 #6 Skrevet 30. august 2019 Send en gave, det koster så lite tid og energi, og dersom forholdet blir bedre/dere får et godt forhold til barnet når det blir eldre, kommer dere nok til å angre på at dere aldri gratulerte eller sendte gave. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #7 Skrevet 30. august 2019 Send gave. Tenk på at det er til barnet. Med tiden ønsker nok barnet å ha kontakt med familie. Da er det vondt hvis det ikke går fordi gamle familiekrangeler Anonymkode: edad9...7bb 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #8 Skrevet 30. august 2019 Jeg hadde ikke sendt gave. Ikke hvis de bare lager kvalme. I alle fall ikke hvis det fremdeles ikke er blitt snakket ut om, det som er blitt gjort feil. Da kommer ikke gaven til å endre på noe, tror jeg. Det er en forskjell på det å ikke ønske å hevne seg, men samtidig, for sin egen del, å akseptere at ting er som de er. Du aksepterer ikke at de oppfører seg dårlig, men du aksepterer at relasjonen er slik som den er. Når det er din manns familie, så mener jeg at din mann må være initiativtakeren til at dere skal få en bedre relasjon til dem. Anonymkode: 9955e...71d 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #9 Skrevet 30. august 2019 Kan ikke mannen din sende gave fra dere begge da, eventuelt? Og så kan han avgjøre hva han synes om videre kontakt? Anonymkode: 173aa...068
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #10 Skrevet 30. august 2019 Ts gaven blir altså fra oss og ikke bare meg. Bare for å være høflig siden det faktisk er en glede å få nytt barn. Selvom han lagde kvalme for min graviditet og barseltid... men er redd de tar det som at vi godtar det de har gjort så jeg er litt usikker. Anonymkode: 59f30...c47
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #11 Skrevet 30. august 2019 Jeg hadde sendt gave. Barnet er uskyldig. Anonymkode: 29820...789
Christina82 Skrevet 30. august 2019 #12 Skrevet 30. august 2019 Hei, trådstarter Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Ninab82, mod
Anbefalte innlegg