Gjest AnonymVestlending Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Hei, Har jobbet i en jobb i litt over et år etter jeg ble ferdig med utdanningen, og strever meg fortsatt gjennom hver dag med å forsøke å få til å levere resultater som er tilstrekkelig gode. Har kollegaer (som riktignok har jobbet der flere år) som virker ut til å holde et mye høyere tempo. Jobber i en kontorjobb med mye skriving og koordinering av andre. Skal sies at jobben er en attraktiv arbeidsplass som har mange veldig flinke. Føler altså jeg ikke får til jobben. Mange av dere andre som føler på det samme? Har vurdert å forsøke å skifte jobb, men tenker jeg må holde ut et år eller to til, da jeg ikke vet om det blir bedre i en ny jobb og jeg vil ikke bli en som har på CV-en å bytte jobb hvert år. Vurderer å søke en jobb som er enklere, men med mindre lønn. Føler dere ofte at dere ikke får til jobben, eller vurderer å skifte til en lettere jobb?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 Jada. Føler på det. Er på mitt 4. år i jobb etter endt studie. Jeg føler meg mye tryggere og kompetent nå, men samtidig føler jeg at jeg har langt igjen. Regner nå med at det vil gå bedre etter hvert. Jeg er flink til å reflektere over hva som funker og som ikke funker. Har driti meg ut på jobb noen ganger, men har lært sv det. Du har ikke jobbet lenge. Du trenger noen år til. Anonymkode: 2eba9...f99
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Helt normalt å føle det slik:) det tar langt å lære seg alt og det tar lang tid å bygge opp faglig trygghet. Hvis du trives der så synes jeg du burde fortsette:) Anonymkode: be125...cf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå