Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært diva i senga, og gir aldri bj. Menn elsker å se meg nyte, så de har vært veldig på tilbudssida. 

Nå er jeg i et nytt forhold, og ting har snudd helt. Kan ha hatt en normal kveld med partneren, med vanlige aktiviteter, uten noe flørting. Så boom, da vi legger oss, så er det som en bryter slås på, og vi er begge klare som egg etter et kort forspill. Han holder lenge, og det er eksplosivt hver gang, og vi får ikke nok. 

Andre med tilsvarende erfaringer? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, liljene skrev:

Jeg har alltid vært diva i senga, og gir aldri bj. Menn elsker å se meg nyte, så de har vært veldig på tilbudssida. 

Nå er jeg i et nytt forhold, og ting har snudd helt. Kan ha hatt en normal kveld med partneren, med vanlige aktiviteter, uten noe flørting. Så boom, da vi legger oss, så er det som en bryter slås på, og vi er begge klare som egg etter et kort forspill. Han holder lenge, og det er eksplosivt hver gang, og vi får ikke nok. 

Andre med tilsvarende erfaringer? 

Hva er det du mener egentlig? At du nå klarer å gi bj? ..var så merkelig formulert. Virket som innlegget handlet om at du tidligere aldri ga bj, så nå har ting snudd helt og at du nå klarer det. Men så ser jeg liksom ikke noe mer om den blowjobben......

Anonymkode: 2edeb...556

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...