Gå til innhold

Hvorfor er dere våkne kl 5:30 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja... Bare lurer på hvorfor dere er oppe så tidlig og er på forumet :)

Jeg fikk ikke sove inatt pga uvær, og var veldig sulten men hadde ikke noe særlig mat i kjøleskapet...

Anonymkode: 25d53...c40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fri 😎 må stå opp tidlig for å få mye ut av dagen🤓

Anonymkode: b2079...6a3

Skrevet

Skal på jobb snart

Anonymkode: 4f30d...399

Skrevet

Skal på jobb og har lang reisevei. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har fri 😎 må stå opp tidlig for å få mye ut av dagen🤓

Er du a-menneske? Hvorfor vil du ikke sove noen timer lengre når du først har fri? 😄

Anonymkode: 25d53...c40

Skrevet

Jeg har barn.

Anonymkode: e6372...8ff

• Liker 5
Skrevet

Vekkeklokka ringer straks, gadd ikke prøve å sovne for 20 min. 

Skrevet

Katten mjauet.

Anonymkode: ad8f2...27b

• Liker 1
Skrevet

Liker lange moringer fremfor sene kvelder😉, liker å høre folk som stresser til jobb mens jeg drikker kaffe😀 

• Liker 3
Gjest BangersBeans&Mash
Skrevet

2åring og baby 😴 Stort sett morgen kl 05.00 hver dag

Skrevet

Våkner kl 5 av meg selv, hverdag, helg eller ferie. 

Legger meg 23, sover tungt i 6 timer, så er jeg lys våken og uthvilt. 

Anonymkode: 32823...276

• Liker 3
Skrevet

Baby våkner stort sett klokka fem.

Anonymkode: ce7de...023

Skrevet

Begynner 6.30 på jobb. Må opp 5.15. 

Anonymkode: aeb6d...583

Skrevet

Ble vekt av at det ringte på døra. Ble kjemperedd og nå grubler jeg på hva han ville... 
En mann kanskje 25 år ringte på litt over 04. Bor i villastrøk i utkanten av byen så ingen barer eller lignende i nærheten. Aldri fremmede som ringer på her, stor hage og gjerde foran så man må gå ca 10 meter fra veien for å komme opp til døra. 

Jeg åpnet ikke men fulgte med i vinduet og når han hadde gått ut og var på god avstand lukket jeg opp døra for å prøve å se hvordan type det var og da han hørte jeg åpnet døra bråsnudde han, ropte "HEY!" i en brå litt truende tone og spurtet mot meg og døra igjen 😮  Jeg ble redd men allikevel nysgjerrig så jeg ropte STOP DONT COME CLOSER og prøver å spørre hva han vil men da bare stutrer han noen ord jeg ikke skjønner og peker på telefonen sin. Han snakka dårlig engelsk og ikke norsk, polsk opprinnelse eller noe. Så ut som han snakket i telefonen på vei vekk fra døra her første gangen, så jeg tror ikke han ville låne telefon pga tomt batteri. Når han kom nærmere inn porten igjen så smalt jeg bare igjen døra fordi jeg ikke visste hva han ville. Så nå ligger jeg å grubler ---------- 
Hadde han en i andre enden av røret han ville jeg skulle snakke med fordi han ikke fant fram veien? 
Prøvde han å lure meg at han trengte hjelp og ville komme seg inn i huset og rane eller overfalle meg? 
Var dette en ny variant av "can i get a glass of water" hjemmerans-metoden eller var det en helt harmløs mann i nød som prøvde så godt han kunne å symbolisere det og jeg var en slem iskald militant nordmann som smalt igjen døra uten å hjelpe? 
Ville han ikke vært mer ydmyk og ikke truende i stemmen om han trengte hjelp? 
Ringte han på her tilfeldig eller var huset utpekt? 😛 😛 😛 Ja tankene stopper rett og slett ikke! 😛 😛 :P 
Jeg er både småredd og fyllt med dårlig samvittighet 😛  Men hadde aldri vært komfortabel med en fremmed mann nærmere meg enn 10 meter midt på natta på den måten når han kommer spurtende mot meg etter å ha ringt på døra 😮 

Anonymkode: be868...87c

Skrevet

Barnet våknet to timer tidligere enn vanlig pga sult. Stakkar 😭😭 ville nok bare stå opp hehe ❤️ for maten er ikke rørt 

Anonymkode: f89b4...33f

Skrevet

Sønnen min har så lang reisevei til videregående at han må stå opp 5.30, og jeg vekker ham og hjelper ham litt dette første skoleåret slik at han skal komme inn i en god rutine i stedet for å bli overveldet og miste motivasjonen. Selv tar jeg bussen til jobb kl 7.30.

Gjest Familytree
Skrevet

Vi har ikke samme plan, men jeg lider av søvnløshet😁

Skrevet

Besøk av barnebarn som våknet veldig tidlig

Anonymkode: b79e8...d02

Skrevet

Våkr man alt for tidlig, og ikke får sove igjenså er det vel like greit å bare stå opp... 

Anonymkode: 1cb4c...ee9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...