Gå til innhold

TINE kaffemelk...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hviorfor vises reklamen på tine kaffemelk så ofte på tv 2 nå?

De har jo gått ut i media og sagt at de trekker den fra markedet .

Jeg som var så glad i den ,men det var for mye sukker i den ,ca 30 sukker biter pr 1l .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har vel allerede kjøpt seg plass til de reklamene eller noe slikt. Ikke vet jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja ,kanskje det ,men det er litt løye at eg ikke har sett den før de skal slutte å selge melka.

Gjest kenneth
Skrevet

Nå drikker jeg 0,5 liter kaffe i året, men må si jeg undret meg litt over dette produktet. Jeg mener, når ble kald kaffe attraktivt? Kan være jeg, som kaffeamatør, går glipp av et viktig poeng her. Allikevel, dette virket som et pussig konsept på meg ihvertfall :)

Skrevet

Det har nå vært iskaffe på markedet i mange år (og i og med at det fortsatt er på markedet er det endel folk som liker "kald kaffe"). Denne kaffemelken er derimot ikke som å drikke kald kaffe, det er melk med kaffesmak.

Skrevet

Nei! :grine:

Den som var så god :-(

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

De skal visst ikke slutte å selge produktet, selv om det absolutt hørtes slik ut da reklamen ble avslørt. De skal imidlertid slutte å bruke den reklamen som sammenlignet smaksmelka med cola og antall tilsatte sukkerbiter ved siden av hvert av produktene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...