Gå til innhold

Noen som har hatt sex med håndverker som var innom?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Hadde tatt en tatovering der,også snakka vi litt på snap. Ble invitert til han, også fikk jeg en stor og to små tatoveringer etter det 😂 digg å sitte der å bli tattovert å nyte synet av han mellom beina når jeg vet og husker godt hvor flink han var 😂

Anonymkode: 9ec3b...d6c

Javel ja. Ble det bare den ene gangen?

Anonymkode: 83b0c...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.8.2019 den 9.15):

Alle typer håndverkere som kommer til mitt hjem, blir møtt på høflig vis, gjerne med et respektfullt nikk og håndhilsing hvis det sømmer seg. Det viktigste for meg hvis de skal inn i min ringe bolig, er at de tar av fottøyet i gangen.

Forøvrig foretrekker jeg så lite kontakt som mulig med håndverkere, da jeg ikke vil at jeg eller noen andre, for den saks skyld, skal forstyrre dem i arbeidet de skal utføre. 

Anonymkode: 8eb3f...c69

Så korrekt a!

Anonymkode: 5b6b7...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, men fikk tilbudet en gang. Vi hadde god kjemi da og han jobbet hos meg over flere dager. 

Har også en venn som jobber i tilsvarende yrke og han har fortalt at det har vært enkelte episoder der han har fått tilnærmelser fra damer. 

Anonymkode: 8316e...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, men fikk tilbudet en gang. Vi hadde god kjemi da og han jobbet hos meg over flere dager. 

Har også en venn som jobber i tilsvarende yrke og han har fortalt at det har vært enkelte episoder der han har fått tilnærmelser fra damer. 

Hvordan fikk du tilbud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan fikk du tilbud?

Han spurte rett ut. Ble ingenting på han der og da, men vi holdt kontakten etter at han var ferdig å jobbe her og har møttes litt i ettertid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Han spurte rett ut. Ble ingenting på han der og da, men vi holdt kontakten etter at han var ferdig å jobbe her og har møttes litt i ettertid. 

Hvordan spurte han og hva? Dere har møttes I ettertid, skjedde det noe mellom dere? Klagde du til sjefen Hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan spurte han og hva? Dere har møttes I ettertid, skjedde det noe mellom dere? Klagde du til sjefen Hans?

Akkurat ordlyden husker jeg ikke, men han lurte på om vi skulle gå på rommet. Klagde aldri til sjefen hans, fikk inntrykk av at dette var ikke var uvanlig på deres arbeidsplass. Sjefen hans ringte mens håndtverkeren jobbet hos meg, og av sjarongen jeg hørte de hadde seg imellom virket det som de var litt samme ulla begge to. Vi var ute sammen et par ganger og han prøvde seg litt. Hadde aldri sex med han men han var innmari stolt av utstyret sitt så han sørget for å få vist det frem på siste treff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Akkurat ordlyden husker jeg ikke, men han lurte på om vi skulle gå på rommet. Klagde aldri til sjefen hans, fikk inntrykk av at dette var ikke var uvanlig på deres arbeidsplass. Sjefen hans ringte mens håndtverkeren jobbet hos meg, og av sjarongen jeg hørte de hadde seg imellom virket det som de var litt samme ulla begge to. Vi var ute sammen et par ganger og han prøvde seg litt. Hadde aldri sex med han men han var innmari stolt av utstyret sitt så han sørget for å få vist det frem på siste treff. 

Javel ja..gå pa rommet .det var Jo da rett på sak. Hva sa du da? Har du lyst å møte han igjen? Hvor gammel er han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Javel ja..gå pa rommet .det var Jo da rett på sak. Hva sa du da? Har du lyst å møte han igjen? Hvor gammel er han da?

Tror jeg bare avslo og lo det bort. Det blir ikke flere treff på oss, viste seg at vi var rimelig forskjellige, og jeg er ikke ute etter noe uforpliktende. Han er vel rundt midten av 30-åra. Tror han har fått seg dame nå, så satser på han har lagt fra seg det å sjekke opp kundene heretter 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror jeg bare avslo og lo det bort. Det blir ikke flere treff på oss, viste seg at vi var rimelig forskjellige, og jeg er ikke ute etter noe uforpliktende. Han er vel rundt midten av 30-åra. Tror han har fått seg dame nå, så satser på han har lagt fra seg det å sjekke opp kundene heretter 😅

Han var ikke sjenert type da. Jeg er også håndverker men har aldri sjekket opp noen Eller blitt sjekket opp. Får se hva tida bringer fremover. Du syntes det var ok å bli sjekket opp av en håndverker? Han merket at du var ledig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han var ikke sjenert type da. Jeg er også håndverker men har aldri sjekket opp noen Eller blitt sjekket opp. Får se hva tida bringer fremover. Du syntes det var ok å bli sjekket opp av en håndverker? Han merket at du var ledig?

Går utfra du er en mann..dette er bare tull! Gjør jobben du er der for å utføre å dra videre! 

Du skal være jæ…. Forsiktig med å «legge an» på ei dame, uansett alder, når du er inne i hjemmet der hun er på mange måter forsvarsløs! 

Anonymkode: f6967...85a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.8.2019 den 3.55):

Ja, mange ganger! Elsker å sette deilige unge håndverker gutter ut av spill ved å komme i badekåpe mens de gjør jobben, og avslutter med meg ;)

Anonymkode: e905c...829

Dette har jeg faktisk opplevd som håndverker!

Jeg hadde sommerjobb som vaktmester og var innom en leilighet for å ordne noe. Da var plutselig dama i morgenkåpe. Hun var sikkert 60 år, og jeg 25 år. Så det var ikke særlig aktuelt 😂

Anonymkode: 94da2...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De håndtverkerne som har vært innom her har alltid hatt en flørtete tone - men «høflig» flørtete og ikke noe mer. Kunne aldri hatt sex med noen som var her for å fikse varmtvannstanken…. Har en venninne som alltid legger opp til heftig flørting og håper på noe mer når noen skal fikse noe i huset hennes - har sagt at hun skal slutte å være så desperat🙈

Anonymkode: e02ed...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han jobbet her over flere dager, så vi ble litt kjent og hadde snakket om sivilstatus. Jeg tok det som et kompliment, men han var ikke slibrig på noen måte, bare tydelig på at han var interessert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De håndverkerne som har vært innom her har vært helt uaktuelle, og hadde de vært aktuelle hadde jeg ikke prøvd meg uansett. Er selv håndverker og har aldri opplevd noe slikt hjemme hos folk, men så er det gjerne ikke menn som fantaserer så mye om det heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er seff en fantasi som aldri skjer i virkeligheten. 
de stakkars håndterkerne som sier at de har fått tilbudet til sine kompiser, driver jo selvsagt bare med fantasier. Gjøre seg interessant for kompisene. 

INGEN kvinner ligger med håndtverkere som kommer for å jobbe i huset deres. Håndtverkere er lavstatus menn og ser gjerne deretter ut. Skitne og svette. Med arbeidsklær de aldri vasker. Med et kvinnesyn som om de kommer fra 1950. Æsj. 

Anonymkode: 96b19...8ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
On 8/30/2019 at 8:03 AM, AnonymBruker said:

Dette. Å være hyggelig med håndverkere er det mest naturlige i verden, du vil at den som skal fikse ting du skal leve med de neste 20 årene liker deg heller enn det motsatte.

Forøvrig synes jeg det er noe ubehagelig over at folk steiler fullstendig hvis man nevner forhold/sex mellom folk i akademikeryrker og pasienter/studenter/klienter eller hva det måtte være. Mens håndverkere som puler på folk som også er avhengig av tjenestene deres liksom er bare er en funny greie. Sier noe om fordommene folk har mot håndverkere: siden de er nederst på rangstigen må vi tillate dem å slå seg litt løs når de har muligheten, ikke sant?

Anonymkode: 00ad2...47b

Poenget er maktforskjell. Leger, og særlig psykologer, skal prøve å hjelper folk i vanskelige livssituasjoner. Rørleggere kan enkelere byttes om de blir for frekke.

Anonymkode: 52e45...55c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

INGEN kvinner ligger med håndtverkere som kommer for å jobbe i huset deres. Håndtverkere er lavstatus menn og ser gjerne deretter ut. Skitne og svette. Med arbeidsklær de aldri vasker. Med et kvinnesyn som om de kommer fra 1950. Æsj. 

Anonymkode: 96b19...8ba

Håper du må vente lenge neste gang du prøver å bestille håndverker.

Anonymkode: 52e45...55c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, en gang. Ringte en elektriker og ba han komme og det gjorde han. Han ble møtt av meg i morgenkåpe, nydusjet. Vi hadde heftig sex en times tid. Så måtte han tilbake på jobb og sa vi sees etterpå.

Han kom tilbake da arbeidsdagen var over og middagen var ferdig. Da spiste vi sammen med barna våre.

Ellers kan jeg fortelle at seksuelle tilbud ikke er fremmed i håntverker bransjen. Eksen fikk flere ganger spørsmål om han ville ha betaling in natura. Iflg han så klarte han å svare at det ville komme en faktura i posten.

Anonymkode: db3a2...057

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, en gang. Ringte en elektriker og ba han komme og det gjorde han. Han ble møtt av meg i morgenkåpe, nydusjet. Vi hadde heftig sex en times tid. Så måtte han tilbake på jobb og sa vi sees etterpå.

Han kom tilbake da arbeidsdagen var over og middagen var ferdig. Da spiste vi sammen med barna våre.

Ellers kan jeg fortelle at seksuelle tilbud ikke er fremmed i håntverker bransjen. Eksen fikk flere ganger spørsmål om han ville ha betaling in natura. Iflg han så klarte han å svare at det ville komme en faktura i posten.

Anonymkode: db3a2...057

Han gjorde ikke jobb hos deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...