AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #1 Skrevet 30. august 2019 Jeg har en slags merkelig trang til å lese bøker og se filmer om kvinner som blir undertrykt og som (aller helst) bryter lenkene. Alt som omhandler dette temaet er interessant, alt fra bøkene til Jean Sasson (jeg skulle ønske de var filmatisert!) til filmen Sleeping With The Enemy og boken/filmen Geisha er interessant. Kom med forslag! Anonymkode: e4c67...02d 2
Arabella Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 "Du kan da ikke bare gå", "Den brennende sengen" er de jeg kommer på i farten.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #3 Skrevet 1. september 2019 Anbefaler en bok av en kinesisk kvinne som jobbet med å ta abort på kvinner som ble gravide etter å ha fått sitt første (og eneste tillatte) barn. Sterk bok. Tror den het Bare en datter. Anonymkode: dfa23...8c2 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #4 Skrevet 1. september 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Anbefaler en bok av en kinesisk kvinne som jobbet med å ta abort på kvinner som ble gravide etter å ha fått sitt første (og eneste tillatte) barn. Sterk bok. Tror den het Bare en datter. Anonymkode: dfa23...8c2 Den har jeg lest, den var veldig bra! Jeg husker hun skrev at grunnen til at de begynte med barnehager i Kina var at barna skulle bli mer lojale til systemet enn til familien, akkurat det har brent seg fast, tenkte på barnehagene og den økende institusjonaliseringen her hjemme.. TS Anonymkode: e4c67...02d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #5 Skrevet 1. september 2019 On 8/30/2019 at 2:43 AM, Arabella said: "Du kan da ikke bare gå", "Den brennende sengen" er de jeg kommer på i farten. Takk, tror ikke jeg har lest eller sett film av den første, ser den fins som fjernsynsteater på NRK faktisk , og den andre er det fryktelig lenge siden jeg leste. TS Anonymkode: e4c67...02d
Paradisio Skrevet 1. september 2019 #6 Skrevet 1. september 2019 (endret) Boken "Brent levende", en selvbiografi av en forfatter under navnet Souad. Utrolig sterk fortelling. Endret 1. september 2019 av Paradisio 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2019 #7 Skrevet 24. oktober 2019 Bokhandelen i Kabul er en jeg kommer på i farten 😊 Anonymkode: ff8e4...fc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå