AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Hei Damer! Jeg og samboer har prøvd å få barn i over ett år, og vi var på fertilitets klinikken å sjekket oss. Jeg har barn fra før, og har regelmessige eggløsning, og mens og vært hos x antall Gynokologer som bekrefter at alt ser bra ut. Min mann derimot fikk påvist nedsatt og redusert sædkvalitet og vi ble ikke anbefalt insimenering med partners Sæd for det ville nok ikke lykkes er det flere der ute som har fått barn på naturlig måte til tross for mannens sædkvalitet, burde vi prøve ett år til? Vi er ett ungt og aktivt Par som spiser sunt og ikke røyker. Takk for svar på forhånd :O! Anonymkode: 29be5...07d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #2 Skrevet 30. august 2019 Hvis klinikken mener dere ikke vil få det tii på den naturlige måten og heller ikke inseminering, så er nok eneste alternativ IVF. Og selv med ivf kan det bli vanskelig, derfor kan det beste være icsi Anonymkode: 5336d...035
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Hva sa klinikken da? Jeg ville nok gått rett på ivf /icsi Anonymkode: efff3...107
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 Ville gått på ICSI. Dere har prøvd et år, og har nå fått årsaken. Kanskje dere lykkes naturlig neste syklus. Kanskje dere kan ha ubeskyttet sex resten av livet uten at det går. Men med en slik beskjed fra klinikken er nok fasiten det siste. Anonymkode: 4cc5c...7b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå