Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt panneløft i Oslo?

Hvis ja, hvor gammel var du og fikk du det resultatet du ville ha? Er arrene synlige?

Anonymkode: 7c642...a29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir dette mindre panne? Eller bare hever bryn-området? 

Anonymkode: c1166...770

Skrevet

Det gir ikke mindre panne, de syr jo ikke hårfestet lenger ned, men trekker pannehuden opp og syr oppi hårfestet. 
Det kan gi illusjonen av mindre panne siden øyebrynene kommer litt høyere opp. 
Hensikten med panneløft er å løfte øyebryn og panne, og glatte ut rynker. 

Jeg er veldig interessert i operasjonen selv og har spart opp halvparten av pengene. 
Hvis andre her kjenner til eller har utført operasjonen lurer jeg også på noen ting: 
Hvor gammel var du og hvor mye ca brynsløft fikk du? 
Fortsatte brynene å være i samme fasong som før eller ble fasongen endret eller ujevn på grunn av løftet? 
Har man fortsatt bevegelighet i bryn og panne som normalt? 
Hvordan vet man om panneløft eller øyelokksløft er best? Jeg tror mitt problem er begge deler. 

Anonymkode: c3615...d3f

Skrevet

Noen som vil dele bilder av arr? 

Anonymkode: c1166...770

• 1 måned senere...
Skrevet

Uansett hva du velger, prøve å finn mest mulig info på forhånd. Spør også kirurgen om hva som kan gå galt. Statistisk sett blir 1/4 misfornøyd med resultatet. Husk at dette ikke er et produkt men et inngrep som ikke er reversibelt. Du må leve med det hver dag. Kroppen vår er helt fantastisk bygget og vi trenger alle delene like mye. Google hvilke funksjoner de forskjellige delene har. 

Jeg har tatt øyelokk- løft hos Tone Fleisher og det gikk veldig galt. 

1. Det ble tatt alt for mye hud= så jeg må sove med maske, sliter med alle aktiviteter spesielt vannaktivitere, får ikke sove ute maske, kan ikke sitte lenge foran PC eller kjøre langt i bil, sliter med å fly,  har mye vondt i hodet, sliter med å blunke osv

2. Totalt endret utseende= øynene har blitt små og runde, brynene henger lengre ned og i tillegg ser øynene helt uthulte ut. Dette gjør at jeg ser veldig mye eldre ut enn det jeg er. Også har jeg fått et dukkeaktig utsende. 

Det er vanlig at kvinner har mellom 6-8 mm øyelokk og menn 5-7 mm øyelokk. Jeg har fått 15 mm. 

Husk at det er en liten gruppe på kanskje 150 stykker som gjør slike operasjoner i Norge. De beskytter hverandre, noe som gjør at det kan bli tøft for deg om du skulle få plager. Leger har det godt  i Norge og kan gjøre mange feil uten at det får noen konsekvens. 

Prøve  å finn ut om du virkelig vil dette og søk opp alt som kan gå galt. 

Også ikke glem at jeg sliter masse med plager, i tillegg ser jeg veldig annerledes ut. Hvis noen sier at du har mye heng til å være på din alder, må du aldri stole på dem. At du kommer til å bli fin og at du kommer til å få mindre hode vondt. Det er ikke sant, dette er kun salg. 

De seriøse selger deg ikke et produkt : ) 

Sjekk ut flere steder, kjenn på magefølelsen også masse lykke til. 

Cosmo i Nydalen er det eneste jeg kan anbefale. 

Anonymkode: 84699...726

Skrevet

Hvorfor ikke sjekke ut om botox kan gi samme effekt? 

Har selv fått ett bra løft med botox. Skulle fjerne linjer og få ett bryns løft, men resultatet ble en strammere og løftet panne også (ble gjort med vilje) 

Anonymkode: 4c29f...129

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...