AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 har aldri gjort det mot noen, og har heller aldri blit utsatt for det. Er det fordi jeg begynner å bli gammel ? (28) og dette er en ting blandt de yngre eller har jeg bare vært heldig? Men begynner å bli veldig lei av ordet her inne nå. Alltid en ny tråd om temaet! Er det en slik greie som bare ble "in"? "noen bare plutselig forsvant og det gjorde visst vedkommende mer interessant. Det hadde god effekt så da må jeg prøve det og" Sauene følger etter altså... Anonymkode: a4e9f...eae
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Aner ikke. Bruker ikke datingssider. Kanskje der problemet ligger? Hvorfor møter dere ikke noen på normal måte? Anonymkode: 839b3...d7b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Aner ikke. Bruker ikke datingssider. Kanskje der problemet ligger? Hvorfor møter dere ikke noen på normal måte? Anonymkode: 839b3...d7b Neppe. Jeg har aldri brukt datingsider. Har ikke klart å unngå å bli ghostet av den grunn. Anonymkode: c686b...edb
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Neppe. Jeg har aldri brukt datingsider. Har ikke klart å unngå å bli ghostet av den grunn. Anonymkode: c686b...edb men er det den nye greia? er så lei av å se det ordet? og hvorfor på engelsk? hva vil det egentlig hete på norsk? Anonymkode: a4e9f...eae
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: men er det den nye greia? er så lei av å se det ordet? og hvorfor på engelsk? hva vil det egentlig hete på norsk? Anonymkode: a4e9f...eae Å ghoste noen er det samme som å ignorere! https://www.kk.no/samliv/ghosting-er-potensielt-en-av-de-slemmeste-matene-du-kan-dumpe-noen-pa/69535995 Anonymkode: 1d9f8...350
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #6 Skrevet 30. august 2019 jeg vet hva ghosting er! jeg spurte ikke hva det betydde! Anonymkode: a4e9f...eae
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #7 Skrevet 30. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: jeg vet hva ghosting er! jeg spurte ikke hva det betydde! Anonymkode: a4e9f...eae Takler du ikke og få svar så la vær og spørr. Nei det er ingen ny trend. Anonymkode: 1d9f8...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå