Gå til innhold

Når gutten kikker på beina dine på bussen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår gikk jeg med et særdeles kort skjørt, varmt og godt ute. Tok bussen til skolen og det satt seg ned en bekjent ved siden av meg - som jobber i en av nærbutikkene. Da han satt der, kikket han veldig på lårene og leggene mine.. Hvorfor? Tegn på at han vil ha meg det eller? Jeg er slank og helt fin/okei kropp. Begynte å lure på om han skulle studere om jeg hadde hår...🙄

Anonymkode: 6d21a...9ab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bare prøver å se for seg herligheten du har mellom beina. 

Anonymkode: 12b75...c0f

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han bare prøver å se for seg herligheten du har mellom beina. 

Anonymkode: 12b75...c0f

Nei, han satt jo rett ved siden av. Er gutter sånn da av natur, litt kroppsfiksert uansett kropp? Eller bare dere ser "nakne" bein?😅 Jeg følte faktisk jeg måtte ha veska mi oppå lårene, så ikke det skulle bli fokuset. Nå er jeg 30 og han ca 25. 

Skrevet

Lysten..

Skrevet

Han fant noe vakkert å hvile øynene på ...
Men ufint om du følte deg beklemt ved det, er ikke greit å stirre på kroppen til jenter, om de ikke liker det.
Og de færreste jenter liker vel at en fremmed mann/gutt stirrer siklende på dem, og tydelig har fantasier om dem.

Men han likte nok det han så, også kan ha ha vært ubeteksom og glemt seg litt og lot øynene hvile litt for lenge på bena dine, fort gjort.

Anonymkode: 08b1f...9c8

• Liker 3
Skrevet

Hvertfall ikke for å se om du hadde hår på leggene 😛  Menn syntes kvinneben er sexy, så det kan godt være derfor, men bena til motparten på bussen er også et helt naturlig sted å hvile blikket, helt uten at man tenker over det. Jeg gjør alltid det og mener ikke å stirre noen i skrittet liksom 😛 

Anonymkode: 7bc3c...d53

• Liker 3
Skrevet (endret)

Husker ikke hvor mange, men blitt noen Sk, ¨ONS¨, -på bussen, hjem fra byen. 

Ikke jeg som har pesa. Edit... Ikke på bussen da, -men hengt seg på. ...

a.

Endret av Sliten&kjørt52
Skrevet

Damelår er spesielt sexy når du sitter, tror nok han, kanskje litt ubevisst, bare var begeistret for det han så.

Anonymkode: d09e4...1f9

• Liker 6
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynte å lure på om han skulle studere om jeg hadde hår...🙄

...hårtap nedi der?🤭Hadde jeg vist at jeg satt sammen med deg skulle jeg ha hatt det gøy med deg😈Da skulle du ha blitt bra sprutrød i ansiktet😂

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igår gikk jeg med et særdeles kort skjørt, varmt og godt ute. Tok bussen til skolen og det satt seg ned en bekjent ved siden av meg - som jobber i en av nærbutikkene. Da han satt der, kikket han veldig på lårene og leggene mine.. Hvorfor? Tegn på at han vil ha meg det eller? Jeg er slank og helt fin/okei kropp. Begynte å lure på om han skulle studere om jeg hadde hår...🙄

Fordi et sted må man jo se.. mange kvinner liker å tro dem får blikk😅

Anonymkode: 618dd...874

• Liker 5
Gjest Familytree
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynte å lure på om han skulle studere om jeg hadde hår

Kanskje🤷‍♂️ men vi vet at det ikke var grunnen🙄

Skrevet

Kanskje han syns du hadde pene bein. :vetikke:

Anonymkode: d3208...b3d

• Liker 4
Skrevet

Han satt ved siden av deg, hvordan vet du da at han stirret på lårene dine? Satt du og stirret på han?

Anonymkode: 58bf2...bbf

Skrevet

Tror nok ung.no eller lignende sider er mer riktig forum for kidsa enn å holde på med slike tråder på KG :)

Anonymkode: 5a5fa...6b6

• Liker 4
Skrevet

Mannen høres helt normal ut. Ikke tok han på deg uten lov og ikke kommenterte han deg seksuelt. 

At han ser på deg, og eventuelt liker deg, er jo bare et sunnhetstegn. At du ikke liker å bli beundret er jo det stikk motsatte. Hvis du ikke betrakter han som potensiell partner så skjønner han det hvis du formidler det. Det handler om å våge å være ærlig. Han var ærlig non-verbalt. Hans fysiske reaksjon, den autonome, ble kontrollert av hans oppdragelse. Se, men ikke røre. 

Anonymkode: 4e71d...2f6

• Liker 4
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heilt vanleg at gutter / menn betrakter  kvinneben som  sexy og facinerende.    Han drømte seg nok bare bort, og  hadde utvilsamt lyst på deg.

Endret av Anonym Bruker
Skrevet

Hvorfor bruke korte skjørt hvis du ikke vil at noen skal se beina? Bruk langt skjørt eller bukse - problem solved.

• Liker 10
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen høres helt normal ut. Ikke tok han på deg uten lov og ikke kommenterte han deg seksuelt. 

At han ser på deg, og eventuelt liker deg, er jo bare et sunnhetstegn. At du ikke liker å bli beundret er jo det stikk motsatte. Hvis du ikke betrakter han som potensiell partner så skjønner han det hvis du formidler det. Det handler om å våge å være ærlig. Han var ærlig non-verbalt. Hans fysiske reaksjon, den autonome, ble kontrollert av hans oppdragelse. Se, men ikke røre. 

Anonymkode: 4e71d...2f6

Selfølgelig, Det var bare litt åpenlyst😜. Gutter generellt er vel ganske like der. Min samboer på 40 er ikke bedre han heller ;)

Ts 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han fant noe vakkert å hvile øynene på ...
Men ufint om du følte deg beklemt ved det, er ikke greit å stirre på kroppen til jenter, om de ikke liker det.
Og de færreste jenter liker vel at en fremmed mann/gutt stirrer siklende på dem, og tydelig har fantasier om dem.

Men han likte nok det han så, også kan ha ha vært ubeteksom og glemt seg litt og lot øynene hvile litt for lenge på bena dine, fort gjort.

Anonymkode: 08b1f...9c8

Neida, jeg tåler såpass;) haha. Jeg vet godt hvem han er. Det jeg tenkte på da var vel om jeg hadde glemt å barbere bort ei stripe på leggen. (Hadde heldigvis ikke det...)😂

Gjest Warrior
Skrevet

Gutter ser på jenter og jenter ser på gutter. Menn ser på kvinner og kvinner ser på menn. Å sånn går dagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...