AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Hei Lurer egentlig på hvordan man slutter å bry seg, altså genuint fra hjertet gi f..? Har et par irritasjonsmomenter, som jeg i praksis har avsluttet, men får det ikke ut av hodet. Jeg ønsker ikke bruke mer energi på det. Eksempel: venninne over flere år har oppført seg motbydelig i de siste 5 årene. Jeg har altså avsluttet kontakt fra min side.. Men nå sitter jeg jo og irriterer meg. Nettop fordi jeg er en sensitiv person som ikke tør å si ifra at jeg føler meg utnyttet av henne, så like greit å bare slette fra diverse plattformer, og det har jeg gjort, ute av livet.. Men fortsatt i hodet. Har flere irriterende ting, men dere skjønner poenget. How to give a f**i? Hvordan slutte å bry seg? Anonymkode: 2f494...f78 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Tiden leger alle sår. Anonymkode: f5eeb...529
Gjest Familytree Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 I fem år hun mishandlet deg? Uff fryktelig! Jeg beklager at du har tålt de årene med tortur med henne. Mitt siste forhold var vakkert i løpet av årene minus det siste, oppturer og nedturer fra begge sider. Jeg er en sensitiv person også, og jeg hater å glemme, men det er ting som skjer (Hun kommer til å glemme meg og det vil jeg ikke), og vi må gjennom hele prosessen med å overvinne. Det tar tid, men hvor lang tid er de ferdig?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 https://www.wikihow.com/Make-Yourself-Emotionally-Numb Anonymkode: 09f0c...b88
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 7 timer siden, Augustotejerina skrev: I fem år hun mishandlet deg? Uff fryktelig! Jeg beklager at du har tålt de årene med tortur med henne. Mitt siste forhold var vakkert i løpet av årene minus det siste, oppturer og nedturer fra begge sider. Jeg er en sensitiv person også, og jeg hater å glemme, men det er ting som skjer (Hun kommer til å glemme meg og det vil jeg ikke), og vi må gjennom hele prosessen med å overvinne. Det tar tid, men hvor lang tid er de ferdig? Nja, vil ikke kalle det mishandling. Men jeg burde tort å si ifra tidligere at slik hun holder på ikke er greit. Ønsker det beste for deg❤️ 6 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.wikihow.com/Make-Yourself-Emotionally-Numb Anonymkode: 09f0c...b88 Takk Anonymkode: 2f494...f78
Gjest Familytree Skrevet 30. august 2019 #6 Skrevet 30. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja, vil ikke kalle det mishandling. Men jeg burde tort å si ifra tidligere at slik hun holder på ikke er greit. Ønsker det beste for deg❤️ Takk Anonymkode: 2f494...f78 Ønsker det beste for deg også og kanskje du kan starte livet ditt på nytt med noen andre eller være singel en stund, lykke til! Jeg vil ikke være sammen med noen, folk er ikke hyggelige når du virkelig kjenner dem. Når de skulle ta en risiko for noe. Klem til deg! Kvinner❤
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #7 Skrevet 30. august 2019 Noe som hjelper for meg, er først å snakke om det med noen. Da har jeg liksom fått tømt hodet, og det er lettere å få det ut av verden. Anonymkode: 82a94...52b
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #8 Skrevet 30. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noe som hjelper for meg, er først å snakke om det med noen. Da har jeg liksom fått tømt hodet, og det er lettere å få det ut av verden. Anonymkode: 82a94...52b Ja, hjalp litt å snakke med mannen min om det ❤️ og her faktisk 😉 11 timer siden, Augustotejerina skrev: Ønsker det beste for deg også og kanskje du kan starte livet ditt på nytt med noen andre eller være singel en stund, lykke til! Jeg vil ikke være sammen med noen, folk er ikke hyggelige når du virkelig kjenner dem. Når de skulle ta en risiko for noe. Klem til deg! Kvinner❤ Er utrolig enig med deg, har kuttet ut flere nå for de gjør ingenting godt i livet.. Men har vært vanskelig da min beste venninne døde for noen måneder siden, hun var virkelig god❤️Har mannen min selvfølgelig, men han skjønner ikke alltid jenteprat.. Sikkert derfor det føles ekstra tungt og at jeg tenker mye på det.. Klem til deg også, tusen takk for gode ord ❤️ Anonymkode: 2f494...f78
Gjest Familytree Skrevet 30. august 2019 #9 Skrevet 30. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hjalp litt å snakke med mannen min om det ❤️ og her faktisk 😉 Er utrolig enig med deg, har kuttet ut flere nå for de gjør ingenting godt i livet.. Men har vært vanskelig da min beste venninne døde for noen måneder siden, hun var virkelig god❤️Har mannen min selvfølgelig, men han skjønner ikke alltid jenteprat.. Sikkert derfor det føles ekstra tungt og at jeg tenker mye på det.. Klem til deg også, tusen takk for gode ord ❤️ Anonymkode: 2f494...f78 Tusen takk❤
Oisann Skrevet 30. august 2019 #10 Skrevet 30. august 2019 (endret) Vi menn har det lettere når det kommer til det. Du må kjenne igjen følelsen når du merker at du henger deg opp i/bryr deg for mye. Jeg bare presser denne følelsen ned, og gir mer eller mindre faen i den. Det er en trenings sak tror jeg. Følelser generelt kan du velge å slippe til eller ignorere. Endret 30. august 2019 av Oisann
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #11 Skrevet 31. august 2019 22 timer siden, Oisann skrev: Vi menn har det lettere når det kommer til det. Du må kjenne igjen følelsen når du merker at du henger deg opp i/bryr deg for mye. Jeg bare presser denne følelsen ned, og gir mer eller mindre faen i den. Det er en trenings sak tror jeg. Følelser generelt kan du velge å slippe til eller ignorere. Men hvordan gir du faen? Hva gjør du/tenker du når denne uønskede følelsen kommer, og hva sier du til deg selv? Jeg klarer å ikke handle utifra følelser, men jeg klarer ikke kontrollere det som skjer inni meg.. Anonymkode: 2f494...f78
Oisann Skrevet 31. august 2019 #12 Skrevet 31. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan gir du faen? Hva gjør du/tenker du når denne uønskede følelsen kommer, og hva sier du til deg selv? Jeg klarer å ikke handle utifra følelser, men jeg klarer ikke kontrollere det som skjer inni meg.. Anonymkode: 2f494...f78 Kommer ann på situasjonen. For det meste handler det om å velge at du er mer verdt enn følelsen tilsier. Altså, hvis jeg føler noen har vært ufin, kan jeg kjenne igjen følelsen når jeg føler meg behandler dårlig, og fort presse den ned, og handle med en gang. Enten svarer jeg tilbake med samme mynt, eller så gir jeg komplett faen, ved at jeg tenker at denne personen er mindre verdt, e.l. Du må mye guts er det jeg er ute etter å si. Før ble jeg mye opphengt av sånne ting, men etter jeg begynte å trene og jobbe med ting, å utfordre meg selv, sluttet jeg å bry meg. Det er nøkkelen, er jeg ganske sikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå