AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Hva er noe av det du setter mest pris på at dere er to om i hverdagen? Hvilke oppgaver i forhold til barn, hus og hjem forventer du at den andre gjør hver dag, slik at kabalen går opp uten forventede problemer? Anonymkode: a2e4e...b68
Glitnir Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 To voksne hjemme med barn - altså ingen i jobb? Det er vel knapt noen som gjør det i Norge med mindre de er uføre el.l. - de fleste er avhengige av minst én inntekt for å få livet til å gå rundt. Så tror ikke du kan vente mange erfaringer her. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #3 Skrevet 30. august 2019 Her er det bare mannen som jobber, men noen ganger har han ferie eller har fri, og jeg merker at han er mye med barnet vårt, men rutiner og sånt blir ofte klusset til. Jeg forventer ingen hjelp annet enn at han står opp til en ok tid og er sammen som familie. Med mindre han har noe jobbrelatert eller møter osv.. Anonymkode: c644c...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #4 Skrevet 30. august 2019 Da forventer jeg at vi begge går ut i jobb om kort tid. Anonymkode: f841c...317
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #5 Skrevet 30. august 2019 7 hours ago, Glitnir said: To voksne hjemme med barn - altså ingen i jobb? Det er vel knapt noen som gjør det i Norge med mindre de er uføre el.l. - de fleste er avhengige av minst én inntekt for å få livet til å gå rundt. Så tror ikke du kan vente mange erfaringer her. Hmm kanskje hun mener to voksne i huset? I såfall setter jeg aller mest pris på at jeg kan melde meg helt ut når jeg blir skikkelig syk (med mindre vi begge blir det samtidig, men det er sjeldent), og bare fokusere på meg selv og å bli frisk. Lettere å unngå å smitte barna også, når jeg bare kan holde senga. Anonymkode: 86e42...58d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #6 Skrevet 30. august 2019 At vi trekker lasset sammen. At det aldri er krangel om hvem som gjør mest og minst, hvem som har det mest travelt på jobb, hvem som fortjener en pause. Vi bare gjør ting. Den første som står opp tar ut av oppvaskmaskin, setter på kaffe, rydder litt. Siste som står opp rer opp seng, tar med glass fra nattbord, tørker over servanten på badet. Den første som ser at plenen må klippes gjør det, tilsvarende om det er søl et sted, eller bilen trenger en vask. Er den ene syk eller på jobbreise gjør den andre absolutt alt, man kommer hjem til tom skittentøyskurv, og et rent og ryddig hus. Anonymkode: 10116...a8c 3
Gjest RødeFare Skrevet 30. august 2019 #7 Skrevet 30. august 2019 At vi begge har nøyaktig det samme ansvaret som foreldre. At vi er rause med hverandre, og avlaster hverandre når vi trenger. Men at det i sum blir omtrent likt.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #8 Skrevet 30. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: At vi trekker lasset sammen. At det aldri er krangel om hvem som gjør mest og minst, hvem som har det mest travelt på jobb, hvem som fortjener en pause. Vi bare gjør ting. Den første som står opp tar ut av oppvaskmaskin, setter på kaffe, rydder litt. Siste som står opp rer opp seng, tar med glass fra nattbord, tørker over servanten på badet. Den første som ser at plenen må klippes gjør det, tilsvarende om det er søl et sted, eller bilen trenger en vask. Er den ene syk eller på jobbreise gjør den andre absolutt alt, man kommer hjem til tom skittentøyskurv, og et rent og ryddig hus. Anonymkode: 10116...a8c Dette 😊 Anonymkode: deb8a...4a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå