AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 .... Jeg og samboer har. Det er egentlig min "kone"bil da jeg trenger det mest, det er dermed jeg som kjører den. Nå har altså menn begynt å frekke seg. Virker som de er sure fordi jeg har en bedre bil enn de har. De sender stygge blikk etter meg også. HVORFOR? Synes det er helt latterlig og jeg blir rett og slett helt ubekvem. Jeg hadde en episode her en dag jeg ikke kan gå i detaljer om av frykt for å bli gjenkjent, men det var ganske ille altså. Jeg følte meg så liten og ekkel etterpå. Det er ikke ukjente mennesker som gjør dette, men folk jeg jevnlig møter og har hatt en relasjon til som følge av hverdagslige hendelser som bare må gjøres. Nå hilser de ikke på meg, de ser kun stygt og kjefter. Jeg er faktisk ganske lei meg av dette og har grått som følge av det.. Det er sånn at jeg nå ikke har lyst å vise meg i den mer. Først var jeg liksom helt i skyene av å endelig ha fått den bilen og nå er jeg bare flau, egentlig... Det værste er at det er VOKSNE menn som holder på slik, de som er ganske mye eldre enn meg selv. Janteloven på sitt sterkeste! Hadde det vært en mann som kjørte, ja da hadde det ikke vært noe problem!!!! Det er jo ikke slik at jeg har 1million i lønn eller tjener bedre enn noen av disse , men jeg har spart og arvet mye penger jeg kan bruke slik som jeg ønsker. Hadde aldri hatt penger på bok hadde det ikke vært for at jeg mistet en av mine aller nærmeste som jeg elsket uendelig høyt liksom, jeg hadde glatt valgt å IKKE hatt pengene og heller hatt personen her sammen med meg.. JEG hadde heller aldri fått det lånet selv hadde det ikke vært for kjæresten min, da jeg ikke har fast jobb enda og ikke kommer til å ha det på de neste 3-4 årene. Da måtte jeg pent vært nødt til å betalt ned hele bilen fra starten av, som jo ikke er særlig god butikk. Er jeg nødt til å fortelle det til de eller for å få de til å holde kjeften sin igjen??Jeg bare skjønner ikke hva de tenker med? Er det liksom dette med at jenter generelt helst skal være dårligere rustet enn mannen eller noe slikt? hva tror dere rører seg i hodet på de? Tror de at jeg bare får alt i hendene på ett sølvfat og er sinte for det? Tror de at jeg føler meg bedre enn de på grunn av bilen? Har faktisk aldri opplevd noe diskriminerende når det gjelder kjønn tidligere. Dette er første gang og jeg har egentlig vært av den formening at menn er de som burde klaget ang det og ikke vi jenter, men nå får jeg jo det rett i fleisen! På grunn av en jævla BIL! Nå er jeg lei meg, frustrert ,flau og litt sint. Det jævla gliset som står utenfor på parkeringsplassen kan egentlig kysse meg i ræva akkurat nå. Det er bare så sykt merkelig hele situasjonen. Anonymkode: 23545...66b
stan Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Du har vel ikke gjort noe galt? At du treffer og omgås mennesker som ikke har alminnelig folkeskikk er jo bare trist. Misunnelsen er jo sterkere enn kjønnsdrifta til enkelte. Gratulerer med ny bil, ikke la idioter ødelegge gleden. 14
Pillarguri Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 Dette høres helt absurd ut. Misunnelse på sitt verste. Kos deg med den nye bilen din og ikke bry deg om hva disse halvgamle mennene synes. ps. Er litt nysgjerrig på hvilken bil du har kjøpt som kan avstedkomme så åpenlys misunnelse. 11
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 Ilandsproblemer Anonymkode: a6ef4...94b 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. august 2019 #5 Skrevet 29. august 2019 Flau? Det er jo de andre som burde være flaue og skamme seg over misunnelsen sin. Ikke bry deg og gratulerer med ny bil.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 Jøss, hvilke folk omgås du? Jeg kjører også biler i millionklassen, men aldri opplevd noe lignende som du forteller om. Anonymkode: fb673...4d7 8
Tiuren Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 Dette høres helt absurd ut! Jeg er langt over normalen interessert i biler, og har flere venner som har samme interesse, men har aldri hørt noen slike kommentarer. Jeg misstenker at dette i stor grad er noe som oppstår i ditt hode. 14
Gjest Krampus Skrevet 29. august 2019 #8 Skrevet 29. august 2019 Her snakker gretne gubber stygt om alle som kjører ekstra fin bil, uavhengig av kjønn. Men er det en dame som kjører den så kommer det stygge kommentarer som går på ting hun må ha gjort for å få råd til en sånn bil.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #9 Skrevet 29. august 2019 Herregud... er du voksen nok til å kjøre bil i det hele tatt? Man kan bynne å lure siden du bryr deg om hva folk synes? Anonymkode: 06336...bab 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #10 Skrevet 29. august 2019 Du må ha en særdeles merkelig omgangskrets hvis mange du kjenner gjør dette. Anonymkode: ee034...8cf 11
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #11 Skrevet 29. august 2019 Jeg har aldri hørt om noe sånt i hele mitt liv, jeg er kvinne selv. Du kan ikke ta deg nær av hva noen særinger sier, ts. Disse mennene er ikke normale. Hvilken relasjon har du til dem og må du ha noe å gjøre med dem nå? Hvor mange er det snakk om? Ikke normalt. Anonymkode: 0911f...dc2 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #12 Skrevet 29. august 2019 5 minutter siden, Pillarguri skrev: Dette høres helt absurd ut. Misunnelse på sitt verste. Kos deg med den nye bilen din og ikke bry deg om hva disse halvgamle mennene synes. ps. Er litt nysgjerrig på hvilken bil du har kjøpt som kan avstedkomme så åpenlys misunnelse. Ja, jeg vet! Det er helt absurd !! Den er ikke SÅ uvanlig. Det er mange som har samme bilen..kanskje du selv har den. Du ser den garantert hver gang du er ute å kjører 😛 19 minutter siden, stan skrev: Du har vel ikke gjort noe galt? At du treffer og omgås mennesker som ikke har alminnelig folkeskikk er jo bare trist. Misunnelsen er jo sterkere enn kjønnsdrifta til enkelte. Gratulerer med ny bil, ikke la idioter ødelegge gleden. Tusen takk. jeg skal prøve å la være.. Det kan jo hende det gir seg ettersom de blir vandt med det. Jeg tenker jo ha den i maaaange år fremover. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ilandsproblemer Anonymkode: a6ef4...94b jepp! det er det virkelig. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, hvilke folk omgås du? Jeg kjører også biler i millionklassen, men aldri opplevd noe lignende som du forteller om. Anonymkode: fb673...4d7 Jeg omgår de ikke i den forstand, men jeg møter de og da er det vanlige at vi hilser og eventuelt snakker sammen litt også. Flere ganger i uken.. Før dette da selvfølgelig. Er du jente/kvinne og hvor gammel er du? Anonymkode: 23545...66b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #13 Skrevet 29. august 2019 Tesla? Merket det samme da jeg kjøpte min. Anonymkode: ed666...d8a 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #14 Skrevet 29. august 2019 9 minutter siden, Tiuren skrev: Dette høres helt absurd ut! Jeg er langt over normalen interessert i biler, og har flere venner som har samme interesse, men har aldri hørt noen slike kommentarer. Jeg misstenker at dette i stor grad er noe som oppstår i ditt hode. hahha, nei det er helt serriøst! jeg fikk faktisk kjeft og han var direkte ufin 😂 nå kan ikke jeg si hva det var han kjeftet for da han garantert skjønner tegningen selv om han også tilfeldigvis leser kvinneguiden. Men jeg er ganske følsom, så det kan jo hende jeg blir ekstra lei meg av den grunn. Andre ville kanskje bare flirt og tenkt han var en dust og deretter levd videre. Anonymkode: 23545...66b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #15 Skrevet 29. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud... er du voksen nok til å kjøre bil i det hele tatt? Man kan bynne å lure siden du bryr deg om hva folk synes? Anonymkode: 06336...bab Såvidt voksen nok. Ja det bryr meg. Jeg har følelser nemlig. Anonymkode: 23545...66b 3
Nuka Skrevet 29. august 2019 #16 Skrevet 29. august 2019 Hvis det kommer en virkelig upassende kommentar ville jeg selv gitt den/dem huden full med leksa om HVORFOR jeg fikk råd til bilen og bedt de kysse meg bak med holdningen sin. Jeg hadde da ikke akkurat fått bilen på gullfat så å trekke til seg sjalu-komplekset og slutte med fjortissoppførselen a janteloven er på sin plass. Makan til voksne folk 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #17 Skrevet 29. august 2019 Hvorfor i alle dager lar du slikt gå inn på deg? Hadde ledd meg spent ihjel dersom jeg fikk kjeft (?) eller stygge blikk pga bilen? Er det mulig? Jo, det hadde jeg syns var råfestlig 😂 Anonymkode: 5562e...aff 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #18 Skrevet 29. august 2019 2 minutter siden, Nuka skrev: Hvis det kommer en virkelig upassende kommentar ville jeg selv gitt den/dem huden full med leksa om HVORFOR jeg fikk råd til bilen og bedt de kysse meg bak med holdningen sin. Jeg hadde da ikke akkurat fått bilen på gullfat så å trekke til seg sjalu-komplekset og slutte med fjortissoppførselen a janteloven er på sin plass. Makan til voksne folk 🙄 Nei, hun skal da overhodet ikke forklare (til noen!) hvorfor hun har denne bilen!! Gi dem heller et smil og kjør avgårde 😁 Anonymkode: 5562e...aff 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #19 Skrevet 29. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri hørt om noe sånt i hele mitt liv, jeg er kvinne selv. Du kan ikke ta deg nær av hva noen særinger sier, ts. Disse mennene er ikke normale. Hvilken relasjon har du til dem og må du ha noe å gjøre med dem nå? Hvor mange er det snakk om? Ikke normalt. Anonymkode: 0911f...dc2 Nei det har ikke jeg heller, før jeg sitter her i det. Jeg er fullt klar over at det høres helt hinsides merkelig ut. Jeg har ikke en relasjon til de i den forstand. Er det ikke nok at jeg sier vi er NØDT å møtes flere ganger i uken? det er ikke noe jeg selv ønsker liksom. Det er bare slik. Jeg opplever ikke det samme på butikken feks.. Det er liksom ikke bekjente, men ikke ukjente heller. Folk som vet hvem jeg er med andre ord. Helt ukjente gjør ikke det samme. Anonymkode: 23545...66b
Nåleputa Skrevet 29. august 2019 #20 Skrevet 29. august 2019 Tenk heller på at du har fått en fan klubb🤗😊👌🏻👌🏻👌🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå