AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Jeg har verdens jævligste jobb . Vi jobber i team og han jeg skal jobbe med er utrolig egosentrisk og har til nå alltid hakket på meg ( en kollega uttalte uoppfordret at det virket som om han alltid hadde et horn i siden på meg). Arbeidsmiljøloven krever at alle er pliktig til å bidra til et godt arbeidsmiljø og jeg tenker at jeg derfor skal starte som en ekstremt hyggelig kollega/partner og skal være positiv til drittarbeidet jeg plutselig skal gjøre. Så trenger tips til hvordan man skal være den sprudlende energigivende partneren...( for jeg virkelig hater jobben og ja... kollegaen) Anonymkode: b4049...ce8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Narkotika. Skulle sagt alkohol, men det er så vanskelig å skjule. Anonymkode: 6221f...362 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har verdens jævligste jobb . Vi jobber i team og han jeg skal jobbe med er utrolig egosentrisk og har til nå alltid hakket på meg ( en kollega uttalte uoppfordret at det virket som om han alltid hadde et horn i siden på meg). Arbeidsmiljøloven krever at alle er pliktig til å bidra til et godt arbeidsmiljø og jeg tenker at jeg derfor skal starte som en ekstremt hyggelig kollega/partner og skal være positiv til drittarbeidet jeg plutselig skal gjøre. Så trenger tips til hvordan man skal være den sprudlende energigivende partneren...( for jeg virkelig hater jobben og ja... kollegaen) Anonymkode: b4049...ce8 Jeg skjønner ikke slik som dette. På hvilken måte tror du det vil bli bedre ved å være falsk? Har dere forsøkt å snakke ut om gnissningene? Anonymkode: 7e2c3...2b1 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Narkotika. Skulle sagt alkohol, men det er så vanskelig å skjule. Anonymkode: 6221f...362 😂 Er redd jeg ville blitt for ærlig med alkohol 😜 Jeg ønsker å være den superhyggelig som alle liker - men nesten irriterer seg over er så hyggelig .. Anonymkode: b4049...ce8
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #5 Skrevet 29. august 2019 Men seriøst ingen tips til hvordan være hyggelig mot " enhver" kollega inkl drittsekken? Anonymkode: b4049...ce8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #6 Skrevet 31. august 2019 Søk ny jobb. Det opplegget ditt vil enten slite deg ut eller du blir avslørt som en falsk person. Det hadde ikke jeg brukt livet mitt på. Anonymkode: 6d3eb...e54 2
Oisann Skrevet 31. august 2019 #7 Skrevet 31. august 2019 (endret) Gi faen. Vær deg selv. Du trenger ikke legge på ekstra attitude for drittsekker. Da vinner han, og du bør heller fokusere på det som må gjøres. Er han ego og sjefete, så bry deg 80% mindre. Du er verdt mer enn en han. Husk det. Han kommer til å stå i respekt om du gjør dette. Endret 31. august 2019 av Oisann 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå