Kork Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 (endret) I mange år har jeg stemt FrP, men i år blir det rødt. Jeg ønsker endring i min kommune, og rødt er etter min menig beste alternativ for en positivt endring for meg. Stem rødt! Jeg bor i Sandefjord. Hva skal du stemme i din kommune? Hvilket parti ønsker å endre din by/kommune til det bedre for deg, og hvor bor du? Endret 29. august 2019 av Kork 22
Sol-gull Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Fra FrP til Rødt, den var sprek! Jeg stemmer Rødt i år også, fordi de ser ut til å bry seg om ting som andre politikere ikke bryr seg om. Jeg bor i innlandet. 17
Kork Skrevet 29. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2019 https://rødt.no/forskjellen-pa-rodt-og-de-andre-partiene 4
Kork Skrevet 29. august 2019 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2019 6 minutter siden, Sol70 skrev: Fra FrP til Rødt, den var sprek! Jeg stemmer Rødt i år også, fordi de ser ut til å bry seg om ting som andre politikere ikke bryr seg om. Jeg bor i innlandet. Jeg er klar over det, men tidligere har jeg vært opptatt av andre ting. Jeg har endret meg personlig, ettersom jeg har blitt eldre. Andre ting er viktigere nå, enn tidligere. 13
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 (endret) .... Endret 8. januar 2022 av AthenaRavenLuna
Wagner Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 I år så skal jeg stemme på et parti som vil fjerne kjøtt fra kantinene i offentlig sektor 5
Arna2 Skrevet 29. august 2019 #8 Skrevet 29. august 2019 2 minutter siden, Luna Llena said: Er dere kommunister ? Nei, bare sosialister. Hvordan da mener du? Forklar meg hva du tror kommunisme egentlig er. 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. august 2019 #9 Skrevet 29. august 2019 1 minutt siden, Arna2 skrev: Nei, bare sosialister. Hvordan da mener du? Forklar meg hva du tror kommunisme egentlig er. https://www.nettavisen.no/meninger/gunnarstavrum/kommunistene-som-ikke-vil-kalles-kommunister/3423483267.html
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. august 2019 #10 Skrevet 29. august 2019 (endret) . Endret 29. august 2019 av AthenaRavenLuna
Gjest libbloom Skrevet 29. august 2019 #11 Skrevet 29. august 2019 Rødt er et bedre alternativ enn FRP fordi deres samfunnsmodell vil gjøre verden til et bedre sted. FRP sin politikk fører ikke noe godt med seg. Hørte en dame fra Redd Barna på radioen i dag som hadde vært i leieren hvor de norske IS-barna befinner seg og det stedet må være helvete på jord. FRP nekter plent å gi disse barna en sjanse fordi de står steilt på prinsipp og har mistet fullstendig gangsynet. All medmenneskelighet tilsier at barna må til Norge. Det er èn av grunnene til at jeg ikke kommer til å stemme FRP.
Vera Skrevet 29. august 2019 #12 Skrevet 29. august 2019 Jepp, Rødt her også. For andre gang i mitt liv. Jeg trodde aldri jeg måtte gå til det skrittet igjen..men når sosialist har blitt et skjellsord, da er det på tide å ruste opp samfunnet igjen. Moxnes er forøvrig den dyktigste politikeren vi har i Norge pr. dags dato. 29
Muskath Skrevet 29. august 2019 #13 Skrevet 29. august 2019 10 minutter siden, libbloom said: Rødt er et bedre alternativ enn FRP fordi deres samfunnsmodell vil gjøre verden til et bedre sted. FRP sin politikk fører ikke noe godt med seg. Hørte en dame fra Redd Barna på radioen i dag som hadde vært i leieren hvor de norske IS-barna befinner seg og det stedet må være helvete på jord. FRP nekter plent å gi disse barna en sjanse fordi de står steilt på prinsipp og har mistet fullstendig gangsynet. All medmenneskelighet tilsier at barna må til Norge. Det er èn av grunnene til at jeg ikke kommer til å stemme FRP. Du får huske på at det ikke er stortingsvalg i år. Lønner seg å følge med hva politikerne i kommune/fylke driver med. 8
Gjest libbloom Skrevet 29. august 2019 #14 Skrevet 29. august 2019 Just now, Muskath said: Du får huske på at det ikke er stortingsvalg i år. Lønner seg å følge med hva politikerne i kommune/fylke driver med. Antar at kommune og fylkestinspolitikere er enige i progammet i et parti de er medlem av.
Rucula Skrevet 29. august 2019 #15 Skrevet 29. august 2019 Jeg er usikker... Hadde egentlig tenkt å stemme Høyre, men her jeg bor er Høyre folka de største ulve haterne, så da kan jeg ikke stemme høyre. Tror jeg ender med å ikke stemme 3
Sol-gull Skrevet 29. august 2019 #16 Skrevet 29. august 2019 1 minutt siden, Rucula said: Jeg er usikker... Hadde egentlig tenkt å stemme Høyre, men her jeg bor er Høyre folka de største ulve haterne, så da kan jeg ikke stemme høyre. Tror jeg ender med å ikke stemme Stem for ulven. 2
Rucula Skrevet 29. august 2019 #17 Skrevet 29. august 2019 5 minutter siden, Sol70 skrev: Stem for ulven. Problemet er bare at jeg ikke enig med mange av de partiene...for jeg er nemmelig for en mye strengere innvandringspolitikk! 4
Muskath Skrevet 29. august 2019 #18 Skrevet 29. august 2019 12 minutter siden, libbloom said: Antar at kommune og fylkestinspolitikere er enige i progammet i et parti de er medlem av. Tja, men det kan være viktige ting i kommunen også. Så det lønner seg å følge med på hva kommunepolitikerne legger vekt på. 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 29. august 2019 #19 Skrevet 29. august 2019 Ikke lov å skrive som anonym i dette underforumet? Da svarer ikke jeg
gammelt nytt Skrevet 29. august 2019 #20 Skrevet 29. august 2019 Hvem gidder å stemme. Å, den fyren i det partiet virker som om han er litt mindre korrupt og er litt mer ideologisk enn han i det andre partiet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå