AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Eller gir disse mennene bare mye mer uttrykk for det?! Type som når jeg som attraktiv kvinne har bilen på verksted eller får en rørlegger på besøk så er blir det svært ofte frekke kommentarer og åpenbare seksuelle hentydninger og diverse hint mht sex, utfra at de er mann og jeg kvinne.. Har aldri opplevd dette på arkitekt kontoret for å si det sånn.. Erfaringer fra menn i slike yrker, og kvinner?! Anonymkode: 34c60...dc1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Her spiller nok folkeskikk, arbeidskultur og profesjonalitet inn i stor grad. Anonymkode: 3abd1...9b0 23
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 Ikke kåtere, men større apefaktor. Anonymkode: f322b...7db 24
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Her spiller nok folkeskikk, arbeidskultur og profesjonalitet inn i stor grad. Anonymkode: 3abd1...9b0 Definitivt, og merker stor forskjell mellom f.eks menns væremåte på bilverkstedet kontra på arkitekt kontoret, for å nevne to selvopplevde eksempler. Så hva skyldes forskjellen egentlig?! Samme kjønn, totalt ulike måter å opptre på i forhold til kvinner.. Du finner neppe naken bilder av kvinner på arkitekt kontoret, på bilverkstedet ofte.. Menn, vil gjerne ha en tilbakemelding fra dere her?! Anonymkode: 34c60...dc1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #5 Skrevet 29. august 2019 Just now, AnonymBruker said: Ikke kåtere, men større apefaktor. Anonymkode: f322b...7db Hva legger du i "apefaktor" og hva skyldes det i så fall?! Anonymkode: 34c60...dc1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 Siden vi håndverkere er vant med å få ting gjørt så vi er sånn rett på sak også. De akademikere et mer sånn å planlegge og vurdere og greier så ting tar tid der .... Men tror ikke at "vi" er mer kåte en "dem". Anonymkode: 666e7...802 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du i "apefaktor" og hva skyldes det i så fall?! Anonymkode: 34c60...dc1 "gutta på gølvet" trenger ikke ha på seg en falsk hyggelig maske som en akademiker. Vi ekte mannfolka som jobber på gølvet tåler alt som er krenkende for pysefjollene som sitter foran skjermen sin å drikker kaffe heledagen, Falsk fasade ser du hver dag. Anonymkode: a1958...4af 9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #8 Skrevet 29. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Siden vi håndverkere er vant med å få ting gjørt så vi er sånn rett på sak også. De akademikere et mer sånn å planlegge og vurdere og greier så ting tar tid der .... Men tror ikke at "vi" er mer kåte en "dem". Anonymkode: 666e7...802 Ja stemmer med min erfaring også! Håndtverkere er rett på sak og det er der man som kvinne får virkelig god sex som oftest!! Er det en spesiell type menn som velger håndverker/akademiske yrker-kontor arbeid, eller hva er greia?! Seriøst nysgjerrig nå, pga at det er så stor forskjell i menns væremåte overfor kvinne, utfra yrke?! Anonymkode: 34c60...dc1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #9 Skrevet 29. august 2019 Når jeg tenker tilbake til skoletida, og tenker på de gutta som valgte yrkesfag kontra de som valgte studier... De som valgte yrkesfag var i stor grad de som var ubehøvlet og frekke. Anonymkode: 97331...808 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #10 Skrevet 29. august 2019 Just now, AnonymBruker said: Når jeg tenker tilbake til skoletida, og tenker på de gutta som valgte yrkesfag kontra de som valgte studier... De som valgte yrkesfag var i stor grad de som var ubehøvlet og frekke. Anonymkode: 97331...808 Mens de som ble akademikere var stille og forsagte?! Anonymkode: 34c60...dc1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #11 Skrevet 29. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: "gutta på gølvet" trenger ikke ha på seg en falsk hyggelig maske som en akademiker. Vi ekte mannfolka som jobber på gølvet tåler alt som er krenkende for pysefjollene som sitter foran skjermen sin å drikker kaffe heledagen, Falsk fasade ser du hver dag. Anonymkode: a1958...4af Vel, mange av "gutta på gølvet" oppfører seg mer åpenbart krenkende mot kvinner også, selv om jeg heller nesten ville vært rundt det enn å bli forsøkt trillet rundt av intelligente manipulerende douchebags i slips innestengt på et kontor. Anonymkode: e73c7...e23 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #12 Skrevet 29. august 2019 Just now, AnonymBruker said: Vel, mange av "gutta på gølvet" oppfører seg mer åpenbart krenkende mot kvinner også, selv om jeg heller nesten ville vært rundt det enn å bli forsøkt trillet rundt av intelligente manipulerende douchebags i slips innestengt på et kontor. Anonymkode: e73c7...e23 Fanden meg bra godt sagt!!😁😂 Ts.. Anonymkode: 34c60...dc1 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #13 Skrevet 29. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, mange av "gutta på gølvet" oppfører seg mer åpenbart krenkende mot kvinner også, selv om jeg heller nesten ville vært rundt det enn å bli forsøkt trillet rundt av intelligente manipulerende douchebags i slips innestengt på et kontor. Anonymkode: e73c7...e23 Det er bare prat, direkte prat. Uten fllter, det er mye bedre enn det du beskriver! 🙂 Er så deilig å slippe filter. Anonymkode: a1958...4af 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #14 Skrevet 29. august 2019 Det er nok ikke egentlig noen særlig forskjell på menn som er akademikere og menn som er håndverkere når alt kommer til alt, det er bare det at menn som er i mannsdominerte yrker ikke har det samme behovet om å konkurrere med andre menn om å "virtue signalisere" mest mulig og best mulig. Når akademiker-menn er med andre akademiker-menn er de akkurat like store griser de også. Anonymkode: 97e5d...48e 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #15 Skrevet 29. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er bare prat, direkte prat. Uten fllter, det er mye bedre enn det du beskriver! 🙂 Er så deilig å slippe filter. Anonymkode: a1958...4af Ja som kvinne sier jeg meg helt enig i at det er godt å slippe filter!! MYE bedre med menn som er rett frem, selvsagt uten å drive med trakassering av kvinner.. Anonymkode: 34c60...dc1 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #16 Skrevet 29. august 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Mens de som ble akademikere var stille og forsagte?! Anonymkode: 34c60...dc1 I stor grad mer intelligente (kanskje ikke så overraskende), men og mer empatiske og hyggelige. Anonymkode: 97331...808 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #17 Skrevet 29. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: I stor grad mer intelligente (kanskje ikke så overraskende), men og mer empatiske og hyggelige. Anonymkode: 97331...808 Da havner vi fort innpå hva som tenner kvinner!! Anonymkode: 34c60...dc1 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #18 Skrevet 29. august 2019 Just now, AnonymBruker said: Da havner vi fort innpå hva som tenner kvinner!! Anonymkode: 34c60...dc1 Og jeg tror kvinner ofte tenner mer på en rett frem mann, med muskler og evne til å løse problemer og beskytte kvinnen i kraft av sitt kjønn, enn å være med intelligente menn med glatte hender, som sitter på et kontor og knapt nok har gjort et dagsarbeid fysisk i hele sitt liv, eller?! Kvinner, hva er deres erfaring?! Anonymkode: 34c60...dc1 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #19 Skrevet 29. august 2019 Jo, det er noe sexy og tennende ofte ved menn i håndverkeryrker, fordi de er barske, maskuline og direkte liksom, Tror ofte vi kvinner kan tenne på dem. Men dessverre er de ofte drittsekker mot kvinner også, kanskje fordi de er mer primitive enn menn med mer utdanning. Anonymkode: aeb7f...ec0 6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #20 Skrevet 29. august 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: I stor grad mer intelligente (kanskje ikke så overraskende), men og mer empatiske og hyggelige. Anonymkode: 97331...808 fyfaen så nedlatende? Man kan være intelligent og jobbe i håndverksyrker. Man kan også være en stor idiot og jobbe teoretisk. Er dritt lei alle fordommer mot håndverkere. Anonymkode: 10933...4bd 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå