Gå til innhold

Hvor lang til bruker du på å ordne deg om morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid bruker du på å ordne deg om morgenen? Hvis du skal på jobb, eller en tur til byen feks. Eller bare gå en tur.

Anonymkode: ef232...c2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobb: Uten dusjing 15-20 min

fest: med dusj 40min

ut å gå: ordner meg ikke noe spesielt.

Anonymkode: 5e9b7...ccb

Skrevet

Jobb: 25 minutter

Fest: 45 minutter

Gå tur: 5 minutter :) 

Må legge på 20 min dersom jeg skal dusje.

Anonymkode: efe93...fcd

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid bruker du på å ordne deg om morgenen? Hvis du skal på jobb, eller en tur til byen feks. Eller bare gå en tur.

Anonymkode: ef232...c2d

Står opp 7, ut av døra 7:30. På den tiden har jeg spist, kledd på meg og pusset tenna. Kald vann i ansiktet for å våkne til. Thats it.

Dusjer på kvelden.

Anonymkode: a4c7f...13c

Skrevet

Jeg hater stress, så jeg står opp en time før jeg må ut av døra. Dusjer alltid om morgenen og tar meg tid til en god kopp kaffe. Siden jeg er b-menneske er jeg fremdeles i halvsvime idét jeg går ut døra.

Anonymkode: 911e2...286

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hater stress, så jeg står opp en time før jeg må ut av døra. Dusjer alltid om morgenen og tar meg tid til en god kopp kaffe. Siden jeg er b-menneske er jeg fremdeles i halvsvime idét jeg går ut døra.

Unngå stimulanter som koffein/alkohol.

Spis næringsrik frokost i stedet med proteiner og litt karbohydrater.

Kuttet selv ut kaffe, det hjalp mye. Så alkoholen, aldri følt meg bedre.

Gjest Krampus
Skrevet

10 minutter maks, uansett hva jeg skal. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unngå stimulanter som koffein/alkohol.

Spis næringsrik frokost i stedet med proteiner og litt karbohydrater.

Kuttet selv ut kaffe, det hjalp mye. Så alkoholen, aldri følt meg bedre.

Jeg spiser havregrøt til frokost og stort sett sunt ellers også. Hvorfor kommenterer du forresten kosthold? Det endrer ikke at jeg for alltid vil være et b-menneske 😄

• Liker 17
Gjest Melis123
Skrevet

Jeg bruker ca en halvtime på dusj og sminke/hår hver morgen før jobb. Om jeg skal på fest e.l bruker jeg kanskje opp mot en time, da jeg sminker meg litt ekstra og drikker vin på badet🤣 sånnt tar tid😊

For å gå tur, brukes det veldig få minutt.  Spesielt om jeg har hatt valp i hus, da er det bare å slenge på seg nærmeste klesplagg, og ev sette en strikk i håret😊

Skrevet

15 min. Da kler jeg på meg, går på do, sminker meg og setter opp håret. 

Anonymkode: f38fb...531

Skrevet

Står opp 07 reiser 07.20. Bruker sjelden lang tid uansett hva jeg skal. På morgenen sover jeg lengst mulig. 

Anonymkode: 92357...5de

Skrevet

Jobb : Halv time hvis jeg starter tidlig på jobb. Spiser frokost når jeg kommer på jobb. 

Hvis jeg starter sent, står jeg opp 1 time før jeg må dra. Da spiser jeg frokost før jobb.  ordner meg på morgenen på maks 15:20 min. 

Før fest liker jeg å ha god tid på å ordne meg, så bruke å ha 1  og halv time på å ordne meg inkludert dusjing . 

Gå tur , da  ordner jeg meg ikke noe spesielt. 

Skrevet

Jobb: trenger ca 5 min på badet, pusser tenner, børster hår og litt mascara. Så bruker jeg ca 50 minutter på frokost, liker å ha rolige morgener.

Fest: ca 30-40!min, prøver litt forskjellige klær og sminker meg mer + dusj

Anonymkode: ddc30...89c

Skrevet

Bruker ca 30 minutter om morgenen før jeg skal på jobb. Ikke fordi jeg trenger så mye tid på å ordne meg, men fordi jeg tar meg litt god tid med frokost osv. Å ordne meg bruker jeg kanskje 10-15 minutter på. 

Hvis jeg skal på fest pleier jeg å sette av 1 time inkludert dusjing av håret

Anonymkode: ad9cf...3ae

Skrevet

Står opp en time før jeg skal dra. 40 min på kaffe og frokost, 20 min dusj og ordne meg. 

Skal jeg på fest, så 30 min med dusj.

• Liker 1
Skrevet

5 min kanskje uansett. Dusjen på kvelden som oftest. Spiser ikke frokost. Tar kanskje en kaffe om det er tid. Tar lengre tid å vente på at kaffe skal bli drikkende temperatur enn selve stellet. 

Finner fram klær kvelden før. Sminker meg lite: maskara, kajal og øyeskygge. Kanskje leppestift. Børster håret, tar på deo. 

Anonymkode: c5e78...2eb

Skrevet

60 minutter totalt. Kan klare det på 20, eller 10 om jeg ikke dusjer, men da føler jeg meg ekkel hele dagen. 

10 minutter dusj og hår (ikke vask), 10 minutter klær, smykker og diverse, 20 minutter sminke. 20 minutter snakke med mannen, ta ut av oppvaskmaskin, tørke over servant og rydde litt. 

Liker å ha god tid. Se litt på youtube mens jeg sminker meg, drikke et-par kopper kaffe. 

Står opp minst 60 minutter før selv når jeg skal rekke et morgenfly, og klokka ringer grytidlig. 

Anonymkode: 47f1c...0cd

Skrevet

Før jobb, når det er mannen sin tur å levere i bhg: 

Ca 25 min.. do, påkledning, tannpuss, kontaktlinser, børste hår, litt sminke. Selv om jeg finner frem klær dagen før, tar ting tid.. alt går i sirup om morgenen.

Når jeg skal passe poden i tillegg, tar det minst dobbelt så lang tid...

Anonymkode: 7df2c...44a

Skrevet

Jeg står opp rundt 06:20-06:30, og er ute av døra rundt 06:50. Bruker minst mulig tid for å kunne sove lengre. Kler på meg, vasker meg i ansiktet og tar på bittelitt fuktighetskrem/sminke om jeg har en dårlig hud-dag. Lager meg en brødskive eller noe som jeg kan spise på veien, og så er det ut døren 😜 

Skrevet

Hvis jeg dusjer om morgenen: 40 min (har langt, tjukt hår)

Hvis jeg dusjer om kvelden: 5 min på morgenen. Bruker ikke sminke og spiser ikke frokost. Skvetter bare litt vann i ansiktet, pusser tennene, og kler meg.

Typ dagtidsavtale/kaffebesøk: 10 min

Fest/Ut på byen: ca en time. Bruker ikke sminke til vanlig, så det tar meg lang tid å style meg.

Anonymkode: 218f1...304

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...