AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Hvis man fjerner sivilstatusen «i et forhold med» på Facebook, blir da også livshendelsen om at man er i et forhold med vedkommende slettet? Eller må man gå tilbake og slette denne også fra veggen? Noen som vet? Sagt på en annen måte: kan det skje at man i profilen sin står som singel, men hvis man blar nedover veggen så vil livshendelsen fortsatt ligge der. Anonymkode: 12f88...a82
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Jeg skjulte (ikke endret selve statusen) statusen fra tidslinjen da samboeren flyttet ut i en tøff periode. Hos meg er den skjult, hos han er den synlig enda. Anonymkode: 92548...96f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 Ser at jeg ikke svarte helt det du spurte etter. Usikker på om livshendelsene blir endret. Anonymkode: 92548...96f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 Da jeg satt meg som singel forsvant alt, tror jeg. Han vil fortsatt stå i et forhold, men ikke med ditt navn. Anonymkode: 17daa...d6b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #5 Skrevet 29. august 2019 Livshendelser er noe annet enn sivilstatus på face. Tror ikke de to har noen sammenheng. Har sett skilte menn med ny dame på face, og når jeg scroller nedover sida hans (vi er ikke fb-venner) så ligger livshendelsen "giftet seg med..." der. Anonymkode: a4ae6...dc2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Livshendelser er noe annet enn sivilstatus på face. Tror ikke de to har noen sammenheng. Har sett skilte menn med ny dame på face, og når jeg scroller nedover sida hans (vi er ikke fb-venner) så ligger livshendelsen "giftet seg med..." der. Anonymkode: a4ae6...dc2 Mener å ha sett det samme, men ble litt usikker🤔 Anonymkode: 12f88...a82
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man fjerner sivilstatusen «i et forhold med» på Facebook, blir da også livshendelsen om at man er i et forhold med vedkommende slettet? Eller må man gå tilbake og slette denne også fra veggen? Noen som vet? Sagt på en annen måte: kan det skje at man i profilen sin står som singel, men hvis man blar nedover veggen så vil livshendelsen fortsatt ligge der. Anonymkode: 12f88...a82 Hvorfor lurer du? Anonymkode: c6fa8...d03
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #8 Skrevet 29. august 2019 Livshendelse og sivilstatus er to ulike ting. Har selv sett at noen står som singel, men det har vært en livshendelse om «i et forhold med» fra tidligere. Anonymkode: dc106...46c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #9 Skrevet 29. august 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor lurer du? Anonymkode: c6fa8...d03 Har det noen betydning? Anonymkode: 12f88...a82
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #10 Skrevet 29. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det noen betydning? Anonymkode: 12f88...a82 nysgjerrighet. Anonymkode: c6fa8...d03
Gjest Familytree Skrevet 29. august 2019 #11 Skrevet 29. august 2019 Hater du forholdet så mye at du vil slette det fra livet ditt? Det er noe feigt. Med mindre du har lidd for mye, men i så fall blir alt unntatt det du delte med ham og hvis han merket deg på bilder, slettet. Navnet ditt vises hvis noen søker i publikasjoner.
Gjest Familytree Skrevet 29. august 2019 #12 Skrevet 29. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Livshendelser er noe annet enn sivilstatus på face. Tror ikke de to har noen sammenheng. Har sett skilte menn med ny dame på face, og når jeg scroller nedover sida hans (vi er ikke fb-venner) så ligger livshendelsen "giftet seg med..." der. Anonymkode: a4ae6...dc2 Jepp Hvis du blokkerer det, lar det deg velge om du vil slette alt fra det. Med mindre det er oppdatert Oi, kan du også skjule innleggene eller hendelsene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå